Sławojka

1. Data: 2009-04-01 17:58:05

Temat: Sławojka
Od: "Ponury Jacek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam trochę śmierdzące pytanie ;-)
W jakiej odległości od płotu z sąsiadem mogę ulokować drewniany kibelek?
Mam zamiar obudować go okrąglakami i zrobić strzechę żeby trochę zamaskować
jego przeznaczenie.
Używam bakterii do rozkładu masy wsadowej ;-) ale chcę też być w zgodzie:
1. z sąsiadem,
2. z przepisami.
Przed ostateczną robotą mogę go jeszcze łatwo przenieść w odpowiednie
miejsce.
Proszę o rady i może jakieś pomysły?
Pozdrawiam!

P.s
Było dziś słonecznie więc odwiedziłem działeczkę!
To dopiero doładowanie!!!

Jacek

2. Data: 2009-04-01 18:20:03

Temat: Re: Sławojka
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gr0ahk$9ki$2@nemesis.news.neostrada.pl Ponury Jacek
<k...@w...pl> napisał(a):

> W jakiej odległości od płotu z sąsiadem mogę ulokować drewniany
> kibelek? Mam zamiar obudować go okrąglakami i zrobić strzechę żeby
> trochę zamaskować jego przeznaczenie.

Hejka. Myślę, że powinieneś dobudować go do domku. Na miejscu sąsiada
pewnie wkurzyłby mnie widok kibelka za płotem. :-(
Pozdrawiam niestresująco Ja...cki

3. Data: 2009-04-01 19:53:08

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponury Jacek pisze:
> Witam!
>
> Mam trochę śmierdzące pytanie ;-)
> W jakiej odległości od płotu z sąsiadem mogę ulokować drewniany kibelek?

Zacznij od tego, że sąsiad buduje kibelek w odległości x metrów od
mojego płotu...
Co mam zrobić aby tego nie robił?
;-)
Mała podpowiedź:
http://www.badkowo.gmina.pl/index.php?option=com_con
tent&task=view&id=218&Itemid=105

--
pozdr. Jerzy

4. Data: 2009-04-01 20:06:08

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponury Jacek pisze:
> Witam!
[...]
> Proszę o rady i może jakieś pomysły?

Fantazjować możesz ale w granicach prawa:
http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
WDU19961320622&type=3&name=D19960622Lj.pdf
--
pozdr. Jerzy

5. Data: 2009-04-01 23:06:31

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ponury Jacek wrote:
> [...]
> W jakiej odległości od płotu z sąsiadem mogę ulokować drewniany
> kibelek? Przed ostateczną robotą mogę go jeszcze łatwo przenieść w

to przenieś go w odpowiednie miejsce.
moon

bluszcz na brzoze
Czy juz można?