Slepniecie po piwie??

1. Data: 2007-06-09 16:32:45

Temat: Slepniecie po piwie??
Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy alkohol(dokladniej piwo marki tyskie) moze spowodowac nagle popsucie
wzroku? Pytam gdyz moja dziewczyna po spozyciu 6ciu puszek na drugi dzien
stwierdzila, ze wzrok jej sie pogorszyl(nosi okulary) na tyle, ze ma przed
oczami rozmazana plame. Czy moglo to byc od nadmiaru piwa i czy wzrok po czasie
sam wroci do normy? Dziekuje za cenne informacje.
Tomek

2. Data: 2007-06-10 11:52:56

Temat: Re: Slepniecie po piwie??
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczami rozmazana plame. Czy moglo to byc od nadmiaru piwa i czy wzrok po

Nagłe pogorszenie widzenia jest zawsze wskazaniem do pilnego zgłoszenia
się na ostry dyżur okulistyczny.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2007-06-10 15:01:07

Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szybka ta twoja dzieczyna na kacu kupila okulary?

Tak swoja droga niektore organizmy nie toleruja alkocholu, wiekszosc polakow
daje rade ale np juz rasa kaukazka i azjaci maja z tym problem byc moze
twoja dziewczyna ma zolte geny i jest to calkiem normalne.

Pewnie nie wiesz o tym ale to co widziales na filmie to nie fikcja filmowa
kazdy daje cos od siebie do tego gowna.

4. Data: 2007-06-10 15:46:28

Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-06-10, o godzinie 17:01:07, użytkownik *::WireFree::* napisał(a)
w wiadomości: <news:f4h3p5$2bh$1@atlantis.news.tpi.pl>

> Tak swoja droga niektore organizmy nie toleruja alkocholu,

Mnie na sam jego widok wypadają oczy. :>

> wiekszosc polakow daje rade ale np juz rasa kaukazka i azjaci maja z tym
> problem

To Ty masz problem, bo nie wiesz, jakiej rasy jest większość Polaków.

Pink

Dopamina
Kacza grypa zagraza Polsce
zapach moczu