Slodkie perelki - podsumowanie

1. Data: 2003-03-14 15:24:29

Temat: Re: Slodkie perelki - podsumowanie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze mi sie przypomnial kandydat do listy - sernik wedlug zony
Waldka K. swietny!!

Pierzu

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-14 16:40:48

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Biszkopt Magdy Bassett jest juz na stronie kuchennej w temacie o
> biszkoptach, wiec chyba nie warto sie powtarzac.

sluszna uwaga, i wydalo sie ze juz kawalek czasu na grupowa strone nie
zagladalam.. bije czolem w podloge i prosze o wybaczenie.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-03-14 21:20:12

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:fvs37v8bo4r5ih53nctjaeh2of4rqgr1m1@4ax.com...
> jeszcze mi sie przypomnial kandydat do listy - sernik wedlug zony
> Waldka K. swietny!!

hehe Krycha, pierzu nietoperzu, nie odmowie sobie:

TNIJ CYTATY I ODPOWIADAJ POD POSTEM!!!!!!!!!

Margola Uradowana Do Trzewi

1. Data: 2003-03-14 21:28:10

Temat: Odp: Slodkie perelki - podsumowanie
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
<ciach>

> makowiec Agaty Solon
>
> Mam nadzieje, ze autorzy nie beda mieli nic przeciwko zamieszczeniu ich
> przepisow na naszej stronie.

<ciach>

Ha, zalapalam sie! Zamieszczaj, cala satysfakcja po mojej stronie!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-03-14 21:32:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Mar 2003 22:20:12 +0100, "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa? w
>wiadomo?ci news:fvs37v8bo4r5ih53nctjaeh2of4rqgr1m1@4ax.com...
>
>hehe Krycha, pierzu nietoperzu, nie odmowie sobie:
>
>TNIJ CYTATY I ODPOWIADAJ POD POSTEM!!!!!!!!!
>
>Margola Uradowana Do Trzewi

a kusz! a kysz! to byl przeciez Pes...to GDZIE go mialam
wepchnac? hrehrehrehre (pre scriptum?)

Pierzu-nietoperzu
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-14 21:58:13

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.

> To jeszcze powiedz [o ile chcesz i mozesz], kto lub co Cie tak
uradowalo???

jak to co, jak to co! Ze Grupowy Straznik Netykiety poslizgnal sie na skorce
od banana i z rozpedu napisal NAD cytatem i zostawil pod spodem caly dlugi
post, hyhyhyhy

Margola

1. Data: 2003-03-14 22:00:02

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "margola & zielarz"

> hehe Krycha, pierzu nietoperzu, nie odmowie sobie:
>
> TNIJ CYTATY I ODPOWIADAJ POD POSTEM!!!!!!!!!
>
> Margola Uradowana Do Trzewi

To jeszcze powiedz [o ile chcesz i mozesz], kto lub co Cie tak uradowalo???
A sformulowanie wyjatkowo celne :-)))
Pozdrowka :-)
Barbara

---

1. Data: 2003-03-14 22:16:49

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "margola & zielarz"

> [...]
> skorce
> od banana i z rozpedu napisal NAD cytatem i zostawil pod spodem caly

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Barbara

---

1. Data: 2003-03-15 07:59:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Mar 2003 22:58:13 +0100, "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> wrote:

>U?ytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisa? w wiadomo?ci
..

> [...]
>od banana i z rozpedu napisal NAD cytatem i zostawil pod spodem caly dlugi

jam nie zaden straznik...cos Ty! kiedy ja ludziom uwage zwracam
na takie rzeczy? jeszcze nigdy mi sie nie zdazylo...naprawde...ja
raczej przymu...naklaniam ludzi,zeby sie przedstwaiali - prosze
mi pokazac najmniej TRZY moje posty, jak rugam za netykiete
(oprocz przedstawiania sie ;))))). czekam tylko do wieczora, no.
podejmujesz czy nie??????

pierzu z zaduzymi rekawicami bokserskim w pogotowiu ;)))) ring
wolny
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-15 08:06:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>podejmujesz czy nie??????
>

>pierzu z zaduzymi rekawicami bokserskim w pogotowiu ;)))) ring

jeszcze pees mi wyszedl na niesprawiedliwe wysmiewanie mojej
osoby - poprzeczytaniu kuchni do konca przerzucilam sie na
poczytanie innej, grupy, ktorea czytam od baaardzo dawna - tam
netykiety jest najlepsza na swiecie w tych wzgledach - kazdy
pisze gdzie chce, byleby bylo oddzielone od przedpisszcy...TO mi
sie dopiero podoba ;)))

no? szukasz tych postow? bo sama jestem ciekawa...

pierzu
K.T. - starannie opakowana

kacze jaja
śledzie w majonezie