Słowiki śpiewają...

11. Data: 2017-05-17 20:27:34

Temat: Re: Słowiki śpiewają...
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.05.2017 o 22:44, Ikselka pisze:
> [...]
sweek-pl,artykuly,285390,1.html

ciaz-funkcjonuje-3115313.html

> Wyjątek potwierdzający regułę. I tylko tyle.

> Z Twoich podatków, czy z moich? Jeśli to pierwsze, to OK.
> Mnie nikt nie dawał i nie daje "wsparcia" - ani na początku, ani nigdy -
> tylko wciąż bierze ode mnie na wsparcie dla nierobów. Co miesiąc - czy
> zarobię, czy nie, muszę zanieść okrągły tysiączek minimum.
> Na szczęście niedługo emerytura - zamiast zanosić będę dostawać, co czyni
> różnicę. PODWÓJNĄ co do kwoty.

Dofinansowanie nierentownych kopalń, w latach 80, 90 i nadal
jakoś nie budzi takich emocji.

Krycha.

12. Data: 2017-05-17 20:54:30

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.05.2017 20:27, Krycha pisze:

> Dofinansowanie nierentownych kopalń, w latach 80, 90 i nadal
> jakoś nie budzi takich emocji.

No bo pegeerowcy nie palili opon pod Sejmem.

13. Data: 2017-05-18 09:55:31

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

> No bo pegeerowcy nie palili opon pod Sejmem.

Hejka. Warto przeczytać ten wywiad z byłym dyrektorem PGR-u a i tak nie
sposób z zewnątrz ocenić sytuację dyżurnego chłopca do bicia jakim zawsze
były PGR-y

http://www.pomorska.pl/rolnictwo/art/7223094,byly-ja
kie-byly-ale-zywily-dokladnie-20-lat-temu-zlikwidowa
no-panstwowe-gospodarstwa-rolne,id,t.html

Pozdrawiam patologicznie Ja...cki

Pasternak - refleksje.
Bób jesienny?
Pompka do wody. Jaka?