Slowniczek do szydelkowania holenderski!

1. Data: 2004-04-18 08:14:12

Temat: Slowniczek do szydelkowania holenderski!
Od: "Joanna Nowacka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysylam juz tego posta poraz trzeci, mam nadzieje ze tym razem sie ukaze.
Jest watek o problemach z oglaszaniem. Ja wysylam posta ze strony gazety i
tez mam problem.
Potrzebny mi slowniczek wyrazow szydelkowych polsko lub angielsko -
holenderski. Czy ktos moze mi pomoc?
Pozdrawiam wiosennie
Asia

1. Data: 2004-04-18 12:07:06

Temat: Re: Slowniczek do szydelkowania holenderski!
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Nowacka wrote:

> Potrzebny mi slowniczek wyrazow szydelkowych polsko lub angielsko -
> holenderski. Czy ktos moze mi pomoc?

Tutaj jest obrazkowy, z holenderskimi podpisami:
http://www.galt.co.uk/pdf/cc_guide/CC_Dutch.pdf
w wolnej chwili go obejrzę dokładniej i wrzucę słówka do siebie na
stronę. Za jakieś dwa tygodnie pewnie będę znać więcej holenderskich
słów, ale muszę poczekać, aż poznam bliżej Holendrów ;) (bo na razie
koresponduhę tylko na temat niedziałających lotusów ;) )

Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-04-18 12:11:47

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałam dodać, że "nauka robienia na szydełku" to "haken leren".
można po tym szukać. Jak znajdziesz coś ciekawego, to nie zapomnij sie
podzielić ;)

Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-04-18 15:22:12

Od: "Joanna Nowacka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka <y...@p...onet.pl> napisał(a):

> zapomniałam dodać, że "nauka robienia na szydełku" to "haken leren".
> można po tym szukać. Jak znajdziesz coś ciekawego, to nie zapomnij sie
> podzielić ;)

Julka dzieki serdeczne :)
Ja mam troche ksiazek holenderskich o szydelkowaniu. Moja wiedza o
szydelkowaniu jest minimalna, dopiero zaczynam. Z holenderskim jest tak
sobie. Mniej wiecej kojarze co jak sie nazywa, chcialam tylko dla pewnosci
miec przetlumaczone :)
Stronka ktora mi podalas jest bardzo fajna, na pewno skorzystam. Dziekuje i
pozdrawiam z Holandii

Asia

test
[richelieu]moze ktos chce się pozbyć ...
[ot] problem z oglaszaniem wiadomosci
Re: [szydełko] napinanie serwetki ?
Jak sciagnac?[meilaodiy]