Slownik biol/med E-PL/PL-E

1. Data: 2000-11-16 08:25:39

Temat: Slownik biol/med E-PL/PL-E
Od: Ziober <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy na naszym rynku jest dostepny slownik biologiczny lub medyczny
Ang-Pol i Pol-Ang badz w wersji ksiazkowej, badz informatycznej, jak
jest jego cena?

Pozdrawiam
Robert

2. Data: 2000-11-16 10:25:37

Temat: Re: Slownik biol/med E-PL/PL-E
Od: "Moni" <m...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziober napisał(a) w wiadomości: <3...@k...net.pl>...
> [...]
>czy na naszym rynku jest dostepny slownik biologiczny lub medyczny
>Ang-Pol i Pol-Ang badz w wersji ksiazkowej, badz informatycznej, jak

Hej,
kupilam w zeszlym roku slownik naukowo-techniczny PWN Ang-PL (jest tez taki
sam PL-Ang) i kosztowal 90 zl. Taki sam na CD kosztowal 150zl. Medyczny
slownik wyszedl kilka lat temu i nie wznowili go na razie. Monika

3. Data: 2000-11-19 05:59:05

Od: Donald Perry <d...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@k...net.pl>, m...@k...net.pl says...
> [...]
> czy na naszym rynku jest dostepny slownik biologiczny lub medyczny
> Ang-Pol i Pol-Ang badz w wersji ksiazkowej, badz informatycznej, jak

Kupilem w zeszlym roku Podreczny slownik medyczny. Firma wydawnicza
jest Wydawnictwo Lekarskie PZWL w Warszawie. Nie wiem, ile kosztuje w Polsce.
Jestem zadowolony z niego, ale kilka przetlumaczenia angielskiego brzmi dziwna.

-Don

Re: Prozac reklama a dzialania uboczne Re: prozak- czy ktos wie co to jest?
Re: Prozac reklama a dzialania uboczne Re: prozak- czy ktos wie co to jest?
Bardzo ważne pytanie do lekarzy !
Buty+wkladki ortopedyczne ?
Apel do Zarzadu Szpitala "Bukowiec" w Kowarach (pow. jeleniogorski).