Ślub-Pieniądze-Prezent

1. Data: 2004-09-15 13:06:45

Temat: Re: Ślub-Pieniądze-Prezent
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja znajoma dostała bukiet, w którym zamiast kwiatów na łodyżkach
przymocowane były banknoty. Wyglądało ciekawie, pieniążki zostały wręczone,
a ja doszłam do wniosku, że gdyby panna młoda takim bukietem chciała rzucić,
to łapany by był nie tylko przez panny, ale też mężatki, wdowy, kobiety
żyjące w wolnych związkach, a także licznie zgromadzonych mężczyzn.

--
AgaWa
GG 4624445

1. Data: 2004-09-15 19:27:28

Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bedatka" napisał w wiadomości ...
> Gdzieś na 7ya widziałam wyszyte xxx drzewo a do niego za pomocą
cieniutkich
> wstążeczek poprzywiązywane zwinięte w rulonik banknoty. Drzewo wyglądało
bardzo
> oryginalnie z takim listowiem i nie można nie zauważyć banknotów.
Niestety, nie
> zapisałam stronki. Może Ktoś ma ? Pozdrawiam. Bedatka

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=40943&PhotoID=337478

AgaWa
GG 4624445

1. Data: 2004-09-16 07:43:19

Temat: Ślub-Pieniądze-Prezent
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Czy macie jakiś pomysł jak elegancko podarować komuś pieniądze z okazji ślubu?
Włożenie ich w telegram lub kopertę mnie nie przekonuje.
dziękuję za wszystkie sugestie.

1. Data: 2004-09-16 08:21:26

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje wplacic kwote na lokate pieniezna (na jedno z Panstwa Mlodych), a
umowe lokaty oprawic, albo zwinac i wlozyc do ladnej tuby.....

problemem jest jedynie znalezienie banku , ktory przyjmuje depozyty w
odpowiedniej kwocie....

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-16 10:57:11

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób z banknotu origami i przyklej bardzo małą powierzchnią do kateczki z
życzeniami. Np słonik z trąba koniecznie do góry. Przykleić tak, aby jedna
"noga" słonia była po jednej stronie złożenia a druga po drugiej. Po
otwarcie słonik będzie "stał" na środku kartki. Dopiero to wymyśliłam, więc
przetrenuj to najpierw na kartce o wymiarach banknotu, żeby nieudana próba
nie wyszła zbyt
drogo ;-)
Gocha

1. Data: 2004-09-16 12:02:06

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://dev.origami.com/images_pdf/baby_elephant.pdf

http://dev.origami.com/images_pdf/elephant_hecht.pdf temu trzeba trąbę
podnieść

http://dev.origami.com/images_pdf/elephant.pdf i jeszcze jeden
trzeba jeszcze wypróbować jak z formatu banknotu dojść do kwadratu bez
cięcia, bo większość origami robi się z kwadratów.

http://dev.origami.com/images_pdf/rose_new.pdf a tu jest róża

http://dev.origami.com/images_pdf/rosecard.pdf tutaj można by dodać ładną
tasiemkę przyklejoną w pione tylko na brzegach kartki i wsunąć pod to
banknot. (tam gdzie na przykładzie jest napis)

http://dev.origami.com/images_pdf/s-heart.pdf a tutaj serduszko, które można
przykleić tak jak kieszonkę na pieniążki

Jeszcze można rozmienić pieniążki na tyle banknotów, ile dajesz kwiatów w
bukiecie i zrobić z nich wachlarzyki, związać w środku i zrobić z nich
każdemu kwiatkowi "muchę".
Gocha

1. Data: 2004-09-16 13:34:44

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie wiem ?
ale banknoty chyba należy szanować a nie robić z nich o origami.
Ponadto mozna niezauważyć,że to banknot.
A może ciekawe puzderko np z xxx i tam banknoty

Pozdrawiam
AnnaJ

1. Data: 2004-09-16 14:38:30

Od: ala3110/ Alladyna <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> [...]
> Czy macie jakiś pomysł jak elegancko podarować komuś pieniądze z okazji ślubu?
> Włożenie ich w telegram lub kopertę mnie nie przekonuje.

moze bardzo skromnie z innymi propozycajami ale mysle ze fajna
wychaftowana karteczka, z dodatkowo zrobiona kieszonka z tylu i
oryginnalne zyczenia wystarcza:)

Alina
a...@t...pl
GG# 2870843

1. Data: 2004-09-16 14:46:10

Od: ala3110/ Alladyna <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze bardzo skromnie z innymi propozycajami ale mysle ze fajna
> wychaftowana karteczka, z dodatkowo zrobiona kieszonka z tylu i
> oryginnalne zyczenia wystarcza:)

no tak oczywiscie mialo być WYHAFTOWANA :):):)

Alina
a...@t...pl
GG# 2870843

xxx. Poszukuję schematu