Ślub księcia.

11. Data: 2018-05-20 18:54:27

Temat: Re: Ślub księcia.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2018 o 18:53, gazebo pisze:

> przepraszam

Nie ma sprawy, skoro jesteś "pod wpływem"...;)
LeoTar Gnostyk

12. Data: 2018-05-20 19:44:18

Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 May 2018 18:51:48 +0200, LeoTar Gnostyk napisał(a):

> Spróbuj zajrzeć w jej duszę... Nie jesteś ciekaw zawartości?
> --
> Pozdrawiam
> LeoTar Gnostyk
>
> Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/
> Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju - Piotr Kropotkin

Ciekawe czy pokochała jego czy księcia.
A że gościu ma siedmiu szwagrów (oficjalnie) to inna sprawa.

13. Data: 2018-05-20 19:45:14

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2018 o 18:51, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> LeoTar Gnostyk
>
> Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/
> Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju - Piotr Kropotkin
No, zawartość podobno nie jest najlepsza. Wyborcza pisze: ,,O
kontrowersjach wokół Meghan i jej rodziny głośno było już kilka tygodni
temu. Przyrodni brat napisał wówczas do Harry'ego list, w którym
ostrzegał go, by ten nie poślubiał Meghan, którą określił jako dwulicową
i wyrachowaną kobietę. Z tego powodu nie został zaproszony na ślub."
http://wyborcza.pl/7,75399,23421158,slub-ksiazecej-p
ary-w-windsor.html
(paywall)

14. Data: 2018-05-20 20:12:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Przyznać należy że pani Megan jest śliczna.

Żartujesz, prawda?

--
XL

15. Data: 2018-05-20 20:19:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM <t...@d...not.spam> wrote:

> [...]
> ostrzegał go, by ten nie poślubiał Meghan, którą określił jako dwulicową
> i wyrachowaną kobietę. Z tego powodu nie został zaproszony na ślub."

Wg mnie to bardzo prawdopodobne, że napisał prawdę. Jako brat nie ma raczej
interesu w odstreczaniu księcia od siostry - być bratem księżnej to dla
niego tylko profity.
No ale cóż, trudno żeby Harry polegał na opinii obcego sobie człowieka.
Zasługuje na to, co sam wybrał - jak każdy dorosły człowiek. Tu niczym się
nie różni od kogokolwiek. Przyszłość pokaże, że to zły wybór, jestem tego
pewna. Niestety.
Bo nie życzę mu źle - pomimo jego licznych wyskoków: dzielnie walczył jako
żołnierz, zasługuje na szacunek i... dobrą, szczerą kobietę przy boku.

--
XL

16. Data: 2018-05-20 21:28:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2018 o 20:19, XL pisze:

> [...]

> Niestety. Bo nie życzę mu źle - pomimo jego licznych wyskoków:
> dzielnie walczył jako żołnierz, zasługuje na szacunek i... dobrą,

Tak został wychowany przez matkę, na podnóżek swojej królowej. I przez
ojca, który dał się wypchnąć Dianie ze swojej rodziny. A dał się
wypchnąć gdyż brakowało mu poczucia własnej wartości i lekceważącą go
Dianę zastępowała mu inna kobieta. A Dianie również brakowało poczucia
własnej wartości i doświadczonego męża zastąpiła sobie synami, których
uwiodła.

LeoTar Gnostyk

17. Data: 2018-05-20 22:26:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-20 o 20:12, XL pisze:

> Żartujesz, prawda?

Nie to co te twoje idolki z pisu, prawda?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2018-05-20 23:18:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2018 o 20:12, XL pisze:
> Żartujesz, prawda?

Widać że ma takie geny które mu mogą się podobać, bo zupełenie inne niż on,
tylko to opakowanie a zawartość może być nieciekawa.

19. Data: 2018-05-21 00:10:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Widać że ma takie geny które mu mogą się podobać,

Wielu białych lubi czekoladki.

> bo zupełenie inne niż on,

No, inne. Czarne. Są to bardzo silne geny - ona może mu urodzić zupełnie
czarne dzieci. Geny czarnego koloru skóry w mieszance nawet już niemal
jasnej jak M.Markle mogą się ujawnić nawet po wielu pokoleniach. Tzn, jeśli
nawet urodzą się białe dzieci, to ich dzieci nadal mogą się rodzić czarne.

> tylko to opakowanie a zawartość może być nieciekawa.

Niestety tak przewiduję. Nie wierzę w miłość z jej strony. To nie zakochane
dziewczę, to doświadczona aktrisa - dobrze wie, czego chce i jak ma grać,
aby to dostać.
On - niewątpliwie zakochany. Inaczej przecież nie żeniłby się ciemnoskórą,
hmmmm.... powiedzmy, że intensywnie życiowo doświadczoną, czterdziestką.
Jakby w całej Anglii nie było lepszej i ładniejszej kandydatki na żonę -
nie tylko dla księcia, ale dla faceta po prostu. Smutne.

--
XL

20. Data: 2018-05-21 00:28:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora