Slub -papiery

1. Data: 2003-05-23 13:38:10

Temat: Slub -papiery
Od: "Beata:-)" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
moj facet jest rozwodnikiem, niestety nie ma zadnego papierku na to( on lubi
wszystko wyrzucac)
Planujemy w tym roku slub cywilny, gdzie ubiegac sie o ten papierek
rozwodowy? w sadzie w miescie zamieszkania, czy w sadzie w ktorym byla
rozprawa rozwodowa?
dziekuje
Beata

2. Data: 2003-05-23 13:51:31

Temat: Re: Slub -papiery
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bal865$6m3$1@atlantis.news.tpi.pl>, b...@g...pl
says...
> [...]
> Planujemy w tym roku slub cywilny, gdzie ubiegac sie o ten papierek
> rozwodowy? w sadzie w miescie zamieszkania, czy w sadzie w ktorym byla

w USC gdzie slub byl zawarty?

K.

3. Data: 2003-06-04 14:02:18

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata:-)" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Planujemy w tym roku slub cywilny, gdzie ubiegac sie o ten papierek
> rozwodowy? w sadzie w miescie zamieszkania, czy w sadzie w ktorym byla

W Sadzie,gdzie rozwod byl przeprowadzony,daja odpis wyroku.

Magda

Podroz: jak sobie radzicie z tesknota ?
Podziekowanie
Podziekowanie
komisy sukien ślubnych
Czy można złożyć życzenia mamie narzeczonej?