Słupek drewniany powichrował sie

11. Data: 2018-08-02 09:08:42

Temat: Re: Słupek drewniany powichrował sie
Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.08.2018 o 08:56, egips pisze:
> postoi ?:)

nie wiem ale myśle, że wątpie.
ja bym to jednak przymocował przy pomocy porządnych łączników
ciesielskich i wkretów
na przykład cuś takiego
https://allegro.pl/kp2a-katownik-lacznik-ciesielski-
105x105x90-i6628254371.html?reco_id=288caecc-4bed-11
e7-8340-028eeb0c7b27

12. Data: 2018-08-02 10:22:49

Od: hienryk <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 1 sierpnia 2018 14:45:46 UTC+2 użytkownik egips napisał:
E no, nie wierzę, że belka nie jest połączona ze słupkiem. Przecież jakbyś
przypadkiem trącił słupek samochodem, to by się dach zawalił.
Może od góry jest przykręcona jakąś śrubą. Albo w słupku jest nabity pionowo jakiś
pręt i na tym osadzona belka. Spytaj "majstra" co ci to robił.

13. Data: 2018-08-02 11:03:06

Od: egips <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

to jest taka wiata na kosze itd

https://zapodaj.net/ab0ea20746971.jpg.html

katownikiem jak przykrece jak tam u gory nie ma kąta prostego ?

14. Data: 2018-08-02 11:04:21

Od: egips <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

na dole jest przykrecony takimi wspornikami

https://www.castorama.pl/produkty/budowa/drewno-budo
wlane-i-plyty-drewnopochodne/drewno-konstrukcyjne/zl
acza-ciesielskie/wspornik-slupa-simpson-pl-120-x-60-
mm.html?&gclid=CjwKCAjw14rbBRB3EiwAKeoG__x7zer1EAdBt
2_8r-6QYQC8_Q4DktOzmFKDrchJIf3DiNAeAnE6OBoCcCcQAvD_B
wE

15. Data: 2018-08-02 11:11:05

Od: egips <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

fotki

https://zapodaj.net/b1a2641d3239b.jpg.html

https://zapodaj.net/3cb41c37dc3d7.jpg.html

wiec on jest przytwierdzony do podloza, ale zeby u gry mi sie to całkiem
nie ukreciło :) wziałbym te łaczniki ale jak zaloze jak tam nie ma kąta
prostego ? jakis pomysl ? czy nie ruszac jak jest przytwierdzony z dolu ?

16. Data: 2018-08-02 11:15:01

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.08.2018 o 11:04, egips pisze:
> [...]
mm.html?&gclid=CjwKCAjw14rbBRB3EiwAKeoG__x7zer1EAdBt
2_8r-6QYQC8_Q4DktOzmFKDrchJIf3DiNAeAnE6OBoCcCcQAvD_B

To sie nadaje jako mocowanie dolne pod warunkiem, że istnieje górne.;)
Nie wiem kto ci tą konstrukcje zbudował ale na przyszłość trzymaj się od
niego z daleka. A tymczasem poproś kogoś z odrobiną wiedzy budowalnej
żeby to coś poprawił bo ci na łeb się zawali przy mocniejszym wietrze.

17. Data: 2018-08-02 11:20:26

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.08.2018 o 11:11, egips pisze:
> fotki
>
> https://zapodaj.net/b1a2641d3239b.jpg.html

ja pier...le, na śruby już kasy zabrakło?

> [...]
>
> wiec on jest przytwierdzony do podloza, ale zeby u gry mi sie to całkiem
> nie ukreciło :) wziałbym te łaczniki ale jak zaloze jak tam nie ma kąta

jest kąt prosty ale nie jest on w płaszczyznie belka/słupek. Poza
względami estetycznymi problemu nie ma w przykreceniu łącznika.

18. Data: 2018-08-02 11:26:16

Od: egips <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jednak się przypatrzyłem i belka górna do słupka jest przykrecona jakas
sruba

19. Data: 2018-08-02 11:27:20

Od: egips <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czyli zostawic jak jest ?

20. Data: 2018-08-03 08:39:30

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.08.2018 o 11:27, egips pisze:
> czyli zostawic jak jest ?

poproś kogoś ogarniętego żeby się temu przyjrzał i ewentualnie poprawil

Problem - jak wzmocnić deskę w łóżku
bajery w lodówkach
Docieplanie domu
wkład kominkowy- wyłapanie sadzy