Smaczny grzyb kania.

21. Data: 2010-08-18 10:12:40

Temat: Re: Smaczny grzyb kania.
Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-18 10:21, Ikselka pisze:

> Nie byli idiotami. Po prostu POMYLILI sromotnika z pieczarką leśną. To się zdarza.

Powiedz mi jak normalny czlowiek moze pomylic sromotnika z pieczarka,
przeciez wystarczy powachac zeby wiedziec ze to pieczarka. Chyba ze
tobie sie to zdaza.

22. Data: 2010-08-18 10:16:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Aug 2010 12:12:40 +0200, konieczko napisał(a):

> Powiedz mi jak normalny czlowiek moze pomylic sromotnika z pieczarka,
> przeciez wystarczy powachac zeby wiedziec ze to pieczarka. Chyba ze
> tobie sie to zdaza.

Czy Ty w ogóle myślisz, CO piszesz?
:-DDD

23. Data: 2010-08-18 13:16:47

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-18 12:16, Ikselka pisze:

> Czy Ty w ogóle myślisz, CO piszesz?
> :-DDD

Ja mysle ale ty chyba nie

24. Data: 2010-08-18 14:10:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Aug 2010 15:16:47 +0200, konieczko napisał(a):

> Ja mysle (...)

Nie, NIE myślisz - przyjmij to do wiadomości na spokojnie i przeanalizuj,
co napisałeś poprzednio. Dla ułatwienia przytaczam:

"Powiedz mi jak normalny czlowiek moze pomylic sromotnika z pieczarka,
przeciez wystarczy powachac zeby wiedziec ze to pieczarka. Chyba ze
tobie sie to zdaza."

Brak logiki i w dodatku błąd ortograficzny.

25. Data: 2010-08-18 16:30:59

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

konieczko wrote:

> Powiedz mi jak normalny czlowiek moze pomylic sromotnika z pieczarka,
> przeciez wystarczy powachac zeby wiedziec ze to pieczarka. Chyba ze
> tobie sie to zdaza.

Może. Dlatego tzeba mieć absolutną pewność, że się wie, co się zbiera. Mi
dzieciak na kaniobraniu też sromotnika podrzucił do koszyka. Ale ja jako
normalny grzybiarz wywalam niepewne, poza tym mam na stanie męża do
rozpoznawania kani po zapachu ;-). I dokładnie wiemy, co jest kanią, a co
nią nie jest.
J.

26. Data: 2010-08-18 16:41:08

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Powiedz mi jak normalny czlowiek moze pomylic sromotnika z pieczarka,
> przeciez wystarczy powachac zeby wiedziec ze to pieczarka. Chyba ze
> tobie sie to zdaza."
>
> Brak logiki i w dodatku błąd ortograficzny.

Wybacz ale ja logike mialem juz w 1 klasie liceum, niestety musailem
uczyc sie jej jeszcze 2 nastepne lata za to ty pewnie o logice tylko
slyszalas bo nie potrafisz zrozumiec prostego tekstu.

27. Data: 2010-08-18 16:57:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Aug 2010 18:41:08 +0200, konieczko napisał(a):

> Wybacz ale ja logike mialem juz w 1 klasie liceum,

O!
:-D

> niestety musailem
> uczyc sie jej jeszcze 2 nastepne lata za to ty pewnie o logice tylko
> slyszalas bo nie potrafisz zrozumiec prostego tekstu.

Logikę, robaczku, prócz tej na poziomie liceum, miałam prawie 3 lata na
studiach. Zaliczyłam na 5. Dlatego tak ostro i jasno widzę jej kompletny
brak u Ciebie. Nie widziałabym tego braku na pewno, gdyby mi się zdarzyło
(tj. "zdażyło" - niech będzie po Twojemu, bo nie zrozumiesz znowu) choćby
RAZ pomylić sromotnik z pieczarką, no i nie byłabym w stanie tutaj się z
Ciebie naigrawać. W spotkaniu ze sromotnikiem, jak saper z miną - człek
myli się tylko raz, a Ty piszesz o "zdażaniu" :-)

28. Data: 2010-08-18 19:49:08

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-18 18:57, Ikselka pisze:

> [...]
> Ciebie naigrawać. W spotkaniu ze sromotnikiem, jak saper z miną - człek
> myli się tylko raz, a Ty piszesz o "zdażaniu" :-)

Przeciez to ty napisalas nie ja.

29. Data: 2010-08-19 09:36:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Aug 2010 21:49:08 +0200, konieczko napisał(a):

> Przeciez to ty napisalas nie ja.

Nadal nie rozumiesz... kapituluje wobec tego - jesteś tym rodzajem
"materiału" dydaktycznej obróbki, którego nic nie bierze.

30. Data: 2010-08-27 13:16:32

Od: lady mutant <l...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

konieczko pisze:

> Ale co tutaj konsultowac kania wyglada calkiem inaczej niz dowolny
> trujak juz nie wspomne o tym ze ma charakterystyczny zapach i trzeba byc
> naprawde odmozdzonym widzem TVNu zeby nie odroznic tych grzybow.

a wiesz jak wygląda kania o wysokości 20mm?

pomijam, że takich owocników nie należy zbierać...
bo się można pomylić

Kotlety z filetu z kurczaka - jak?
Z czym kapary?
Jaki sos?