Śmieci w głowie

11. Data: 2018-04-26 12:05:58

Temat: Re: Śmieci w głowie
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 10:35, i...@g...pl pisze:
> Używasz słów, krórych nie rozumiesz. Nie jestem antysemitką. Antysemita to ktoś
nienawidzący SEMITÓW.
> A ja nienawidzę tylko Żydów -

No właśnie. Czyli jesteś antysemitką.

> i to tylko tych głupich i złych oraz lewackich (jak Hartman).

Czyli wszystkich normalnych. Skoro ty nazywasz kogoś złym albo głupim,
to można w ciemno obstawiać, że jest dobry i mądry.

Przeczytaj i nie bredź więcej:
"Antysemityzm - postawa wyrażająca dyskryminację, uprzedzenie, niechęć i
wrogość w stosunku do Żydów oraz osób pochodzenia żydowskiego,
postrzeganych jako grupa religijna, etniczna lub rasowa, argumentowana
powodami religijnymi, gospodarczymi lub politycznymi. Zwana także
żydożerstwem, jest przeciwieństwem filosemityzmu[1]. Ekstremalny
antysemityzm głosiła ideologia niemieckiego nazizmu, doprowadzając do
próby wyniszczenia narodu żydowskiego w okupowanej Europie"

https://pl.wikipedia.org/wiki/Antysemityzm

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2018-04-26 20:25:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Miałem nie pisać tu, ale jeszcze napiszę:
> Czy warto się skupiać na NIENAWIDZENIU?
> Wydaje mi się że Twoja decyzja wstąpienia do ONR-u

Nie należę do ONR.

> była zła i ma na
> Ciebie destrukcyjny wpływ.

Odwracasz kolejność. NAJPIERW miałam określone poglądy, a POTEM znalazłam
miejsce do ich realizacji. Nie odwrotnie!
Uwłacza mi traktowanie mojej decyzji jako nieświadomego wyboru partii i
następnie ulegania jej wpływowi.

> Gdzie ta dawna Ikselka, która podejmowała tylko dobre decyzje? Teraz
> mamy Ikselkę walczącą, Ikselkę, której "nie jest wszystko jedno".

Zawsze taka byłam - brakowało mi TYLKO asertywności. Nauczyłam się jej z
konieczności, inaczej by mnie zjedzono.

> Obecnie trochę zagubioną.
> Nie wydaje Ci się że ONR ściąga Cię w dół?

Nie należę do ONR. Partia, do której należę, realizuje MOJE poglądy -
dlatego do niej należę.
A Ty czytaj ze zrozumieniem, kiedy o nich piszę.

--
XL

13. Data: 2018-04-26 20:26:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> nie chodzi o to, by było koniecznie wszystko jedno, nawiązałem tylko do
> motta GazWyb, które powinno brzmieć raczej : "co by tu jeszcze spieprzyć
> panowie" ;-)

No widzisz - nie czytam GWna.

--
XL

14. Data: 2018-04-26 20:46:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2018 o 20:25, XL pisze:

> Zawsze taka byłam - brakowało mi TYLKO asertywności. Nauczyłam się jej z
> konieczności, inaczej by mnie zjedzono.

Źle zrozumiałem, myślałem że się zapisałaś, to przepraszam za
nieporozumienie.

15. Data: 2018-04-26 20:55:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Sama zdefiniowałaś:
> "A ja nienawidzę tylko Żydów - i to tylko tych głupich i złych oraz
> lewackich (jak Hartman). "

,,tylko tych głupich i złych oraz lewackich"

Powyższe odnosi się to do KAŻDEJ narodowości i wyznania. Taki jest ten twój
,,mój antysemityzm" :->

--
XL

16. Data: 2018-04-26 20:58:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2018 o 20:55, XL pisze:
> ,,tylko tych głupich i złych oraz lewackich"
>
> Powyższe odnosi się to do KAŻDEJ narodowości i wyznania. Taki jest ten twój
> ,,mój antysemityzm" :->

Ja powiedziałbym podobnie, że nie lubię i nie ufam, ale po co skupiać
się na nienawiści?

17. Data: 2018-04-26 21:19:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Ja powiedziałbym podobnie, że nie lubię i nie ufam, ale po co skupiać
> się na nienawiści?

Nie skupiam się. Odpowiadam ściśle na CZYJEŚ zarzuty, skupiające się na
niej.
Gdy ktoś pyta, która godzina, podaję mu godzinę, a nie wykład o czasie.

--
XL

18. Data: 2018-04-26 22:03:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 20:46, pinokio pisze:

> Źle zrozumiałem, myślałem że się zapisałaś, to przepraszam za
> nieporozumienie.

W takim razie cię okłamała.
Pisała wyraźnie, że zapisuje się do ONRu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2018-04-26 22:07:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 20:55, XL pisze:

> ,,tylko tych głupich i złych oraz lewackich"
>
> Powyższe odnosi się to do KAŻDEJ narodowości i wyznania. Taki jest ten twój
> ,,mój antysemityzm" :->

Kłamiesz. Głupich i złych Polaków popierasz. A im głupszy i zły
Watykańczyk, to tym bardziej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2018-04-26 23:06:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> W takim razie cię okłamała.
> Pisała wyraźnie, że zapisuje się do ONRu.

KŁAMIESZ.

--
XL

Re: Dobry ...
Dla Pinokia :-)
Wydajemy e-zina?
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami