Smieciowe jedzenie. Troche OT

1. Data: 2005-01-23 17:28:33

Temat: Smieciowe jedzenie. Troche OT
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smakolyki typu pizza, kupowane pieczone kurczaki, gyros itd. jem raz na
jakis czas. Zawsze po zjedzeniu mam najprawdziwszego kaca i ogolnie mowiac
sensacje zoladkowe. Nikt z mojego otoczenia tak nie reaguje. Probowalismy
juz roznych knajp i zawsze jest to samo.
Zaczynam byc podejrzewna o zmyslanie a tym czasem koncze 7 szklanke zielonej
herbaty i dalej chce mi sie pic (zjadlam pizze).
Czy moglibyscie mnie oswiecic i napisac co takiego znajduje sie w tym
jedzeniu, ze wywoluje u mnie tego typu objawy??
Magda

1. Data: 2005-01-23 17:32:40

Temat: Re: Smieciowe jedzenie. Troche OT
Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy moglibyscie mnie oswiecic i napisac co takiego znajduje sie w tym
> jedzeniu, ze wywoluje u mnie tego typu objawy??

Hipoteza 1 - sól. Za dużo soli.
Hipoteza 2 - nastawienie psychiczne :)

Proponuję pizzę w dobrej knajpce, mnie niegdy nic nie jest po porządnej
pizzy (jadłam też tylko kilka razy w życiu, choć lubię, przyznam się) - a
jedną wizytę w Pizza Hut odchorowałam.

Magola

1. Data: 2005-01-23 18:09:29

Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sensacje zoladkowe. Nikt z mojego otoczenia tak nie reaguje. Probowalismy
> juz roznych knajp i zawsze jest to samo.

Witam!
Według mnie to reakcja na glutaminian sodu. Ja na niego reaguję podobnie. Na
sorbinian potasu reaguję natomiast silnym długotrwałym bólem głowy. Zawsze sprawdzam
w związku z tym składniki na etykietach. I staram się nie jeść tam gdzie mogą
dosypywać glutaminianu.
Pozdrawiam!
Agnieszka

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

1. Data: 2005-01-23 19:31:59

Od: "Magdalena W." <b...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusia D." <N...@p...fm> napisał w
wiadomości

> Według mnie to reakcja na glutaminian sodu.
Dokładnie, na to wygląda. Są osoby na to uczulone po prostu.
Nie ma rady, poza unikaniem fast foodów. Pizzę, hamburgery i
chińszczyznę można robić w domu, z równie dobrym skutkiem i zdrowiej
:-)

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2005-01-24 01:45:35

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agusia D. wrote:

> Według mnie to reakcja na glutaminian sodu.
===
Bardzo prawdopodobne (mam identyczne objawy). Zauważyłem jednak, że są one
szczególnie dokuczliwe po spożyciu różnych fastfódowych wypieków. Stąd,
znacznie bardziej podejrzane są dla mnie dodatki do przemysłowych ciast,
typu proszki do pran..., oj, do pieczeczenia, pogarsza.., no, polepszacze i
inne dobrodziejstwa związane z bułkami od hamburgerów, czy z plackami od
pic.

waldek
===

1. Data: 2005-01-24 06:14:25

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje wszystkim :-))
To musi byc ten glutaminian sodu. Kolejny mocny argument, na to, zeby nie
jesc smieciowego jedzenia.

Magda

1. Data: 2005-01-24 08:44:32

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl>
> Bardzo dziekuje wszystkim :-))
> To musi byc ten glutaminian sodu. Kolejny mocny argument, na to, zeby
nie
> jesc smieciowego jedzenia.

Poszukaj: syndrom chińskiej restauracji
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/72531F2DC729
3211C12565ED005608F5
.php
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-01-24 08:45:58

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl>
> [...]
polepszacze i
> inne dobrodziejstwa związane z bułkami od hamburgerów, czy z plackami

Znasz?
http://www.eko.org.pl/wege/show_art.php?id=3&dz=niez
bednik
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-01-24 10:48:26

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> Znasz?
> http://www.eko.org.pl/wege/show_art.php?id=3&dz=niez
bednik
===
Znam, ale nie na pamięć.

waldek
===

1. Data: 2005-01-24 15:09:55

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-01-23, Margola Sularczyk <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> wrote:

> [...]
>
> Proponuję pizzę w dobrej knajpce, mnie niegdy nic nie jest po porządnej
> pizzy (jadłam też tylko kilka razy w życiu, choć lubię, przyznam się) - a

Albo własnoręcznie pizzę w domu zrobić - żadna w kanjpie się po prostu nie
umywa :)
--
Marynatka

kwas chlebowy
Czy ciasteczka Kruszyny mozna z maslem?
farsz do pierogów
filetowanie łososia
Re: Best Polish Delis/Grocers In Chicago?