Sobota, 29 stycznia, TV Trwam.

1. Data: 2022-01-26 21:41:56

Temat: Sobota, 29 stycznia, TV Trwam.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będzie transmisja na żywo - TV Trwam, aplikacja TV Trwam, Radio Maryja:

https://www.radiomaryja.pl/polecamy/w-aksim-w-toruni
u-29-stycznia-odbedzie-sie-sympozjum-oblicza-pandemi
i/

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-28 15:11:19

Temat: Re: Sobota, 29 stycznia, TV Trwam.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Będzie transmisja na żywo - TV Trwam, aplikacja TV Trwam, Radio Maryja:
>
> https://www.radiomaryja.pl/polecamy/w-aksim-w-toruni
u-29-stycznia-odbedzie-sie-sympozjum-oblicza-pandemi
i/

Nie ma w ramówce. Pewnie wrzucą na YT.

3. Data: 2022-01-28 15:33:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Będzie transmisja na żywo - TV Trwam, aplikacja TV Trwam, Radio Maryja:
>
> https://www.radiomaryja.pl/polecamy/w-aksim-w-toruni
u-29-stycznia-odbedzie-sie-sympozjum-oblicza-pandemi
i/

UWAGA, UWAGA!
Sympozjum BĘDZIE TRANSMITOWANE JUTRO W TV TRWAM w godz. 10-12 i po przerwie
ciąg dalszy od 14ej, a na YT też (należy wpisać w wyszukiwarce na YT słowo
TILMA albo tilma).
Informacja z biura, gdzie przed chwilą dzwoniłam :)

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

Będzie mówiona Prawda.
Lekarz wyjaśnia.
Hodowanie pokolenia niewolnikow.