Soczewki

1. Data: 2002-08-09 05:43:37

Temat: Soczewki
Od: Zbuj <z...@s...precz.ze.spamem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy przy bliskowzrocznosci malego stopnia -0,75 na jednym oku
(na drugim brak wad) warto stosowac soczewki? Czy lepiej dac sobie
spokoj i nosic okularki :)?
Pozdrawiam,
Zbooj#

2. Data: 2002-08-09 07:39:55

Temat: Re: Soczewki
Od: "Don" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbuj napisał(a) w wiadomości: ...
>Witajcie!
> Czy przy bliskowzrocznosci malego stopnia -0,75 na jednym oku
>(na drugim brak wad) warto stosowac soczewki? Czy lepiej dac sobie
>spokoj i nosic okularki :)?

Witam.
Lepiej daj sobie spokoj.

Don

3. Data: 2002-08-09 09:13:36

Od: "SebaX" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Zbuj" <z...@s...precz.ze.spamem.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Czy przy bliskowzrocznosci malego stopnia -0,75 na jednym oku
> (na drugim brak wad) warto stosowac soczewki? Czy lepiej dac sobie

Jesli nosisz okulary to pewnie ze warto, zawsze mniejszy ciezar na nosie.
Gdybys sie zapytal o korekte laserem wzroku to przy takiej wadzie bym ci
odradzil, ale soczewki mozesz nosic. Tez je nosze od kwietnia i zaluje
jedynie tego ze bylem wczesniej na tyle glupi ze nie zdecydowalem sie
wczesniej.

pzdr SebaX

4. Data: 2002-08-09 13:30:09

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy przy bliskowzrocznosci malego stopnia -0,75 na jednym oku
> (na drugim brak wad) warto stosowac soczewki? Czy lepiej dac sobie

Oczywiscie ze soczewki. Tak powiedza Ci wszyscy, oprocz zatwardzialych
okularnikow.

5. Data: 2002-08-09 14:29:26

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy przy bliskowzrocznosci malego stopnia -0,75 na jednym oku
> (na drugim brak wad) warto stosowac soczewki? Czy lepiej dac sobie

przy takiej wadzie mozesz dac sobie spokuj w ogole z noszeniem okularow i
soczewek
magda

6. Data: 2002-08-09 14:40:18

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

KM wrote:

> Uzytkownik "Zbuj" <z...@s...precz.ze.spamem.pl> napisal w wiadomosci
>
> Oczywiscie ze soczewki. Tak powiedza Ci wszyscy, oprocz zatwardzialych
> okularnikow.

Właściwie to soczewkę.

Leszek

7. Data: 2002-08-09 19:27:31

Od: Zbuj <z...@s...precz.ze.spamem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Raczej spokoju nie powinienem dac, bo na drugim oku mam +0,5,
czyli razem rozbieznosc ok 1,5 D ;)! I jestem slepy...

8. Data: 2002-08-09 22:09:23

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>        Raczej spokoju nie powinienem dac, bo na drugim oku mam +0,5,
> czyli razem rozbieznosc ok 1,5 D ;)! I jestem slepy...

Więc czyje to słowa: "-0,75 na jednym oku (na drugim brak wad)" ?!?
Poza tym wychodzi 1,25 D :-p

Marta

9. Data: 2002-08-11 13:53:28

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj!
> Raczej spokoju nie powinienem dac, bo na drugim oku mam +0,5,
> czyli razem rozbieznosc ok 1,5 D ;)! I jestem slepy...

na taki ślepy to ty nie jesteś ;-)) raczej byś sie ze mną nie zamienił
;-)
A co do soczewek, to gorąco polecam. Lżej na nosku, wygodniej, może
nawet wadę powstrzymają jeśli Ci sie pogłebia. Tylko jeden warunek:
higiena, higiena i jeszcze raz higiena - inaczej bardzo poboli...

ula.p

Dr.Nikolaus Klehr - pomocy
wazne (dla zony) pytanie
Badanie krwi...