Soczewki Kontaktowe night&day 1 mies.

1. Data: 2001-03-01 16:41:38

Temat: Soczewki Kontaktowe night&day 1 mies.
Od: "Arek Piotrowski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś na grupie uzywał tych soczewek, firmy Focus i jakie ma
doświadczenia? Czy na prawdę można je nosić przez miesiąc non-stop bez
kupowania żadnych płynów i zdejmowania ich na noc? Wiem, że może to
zależeć indywidualnie od oka, ale chciałbym poznać ogólne opinie prze
ich zakupem. Obecnie korzystam z soczewek Focusa normalnych i przy
wydawaniu razem z płynami 260zł/3-mce i codziennej zabawy ze
zdejmowaniem i zakładaniem zakup za ok. 360zł do noszenia non-stop
wydaje się być atrakcyjny....
Proszę o opinie i z góry dziękuje.

--
<< Arkadiusz Piotrowski <-------------> http://arekpio.w.interia.pl >>
<< e-mail: a...@p...com.pl <-------> a...@d...alter.pl >>

2. Data: 2001-03-01 19:02:07

Temat: Re: Soczewki Kontaktowe night&day 1 mies.
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecnie korzystam z soczewek Focusa normalnych i przy
> wydawaniu razem z płynami 260zł/3-mce i codziennej zabawy ze
> zdejmowaniem i zakładaniem zakup za ok. 360zł do noszenia non-stop
> wydaje się być atrakcyjny....

dlaczego kupujesz takie drogie? baush&lamb 3 mczne kosztuja 75 zl. plyn z 50
zl ale starcza na bbbardzo dlugo. sztuczne lzy 31 i starczaja na jeszcze
dluzej! mozna nosic te szkla 5 dni bez zdejmowania.

3. Data: 2001-03-02 07:37:55

Od: "star" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

rena napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
> [...]
>zl ale starcza na bbbardzo dlugo. sztuczne lzy 31 i starczaja na jeszcze
>dluzej! mozna nosic te szkla 5 dni bez zdejmowania.

Jakie szkla bauscha 3 miesieczne mozna nosic 5 dni bez zdejmowania???
Zaciekawilas mnie, mozesz podac symbol lub nazwe?

4. Data: 2001-03-02 11:31:08

Od: "Tunia" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek Piotrowski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

[...]

sama przymierzam sie do zakupu takowych, ale poczekam az beda kolorowe -
jestem obsesyjnie przywiazana do swoich zielonych.
z tego co wiem soczewki night and day sa bardzo dobre i w rzeczy samej -
zaklada sie je 1 - zdejmuje 30 danego miesiaca.. ot co...
o dyskomforcie nie slysalam - moj okulista takowe nosi i jest niezwykle
zadowolony
ale mysle ze to kwestia indywidualna

pozdrawiam

tunia

:
: --

5. Data: 2001-03-02 19:34:04

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie szkla bauscha 3 miesieczne mozna nosic 5 dni bez zdejmowania???
> Zaciekawilas mnie, mozesz podac symbol lub nazwe?

o rany, ja wyrzucam opakowanie, a szkla trzymam w pojemniczku. ja sie
przypomnisz za 2 mce, to ci powiem, jaki to symbol. uzywam ich od. 5 lat.

gdzie robia autoszczepionke ?
Spamilan
paramedics
Morfologia