Soczewki kontaktowe a lekarz okulista

1. Data: 2003-11-07 23:22:00

Temat: Soczewki kontaktowe a lekarz okulista
Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy soczewki kontaktowe dobierze mi każdy okulista czy trzeba sie wybierać
do jakichś specjalnych centrów okulistycznych? I co sądzicie o soczewkach
jednodniowych? Wiem, że jest to pewien wydatek ale chyba również wygoda...

Dzieki za odpowiedź!
pozdrawiam
Michał

2. Data: 2003-11-07 23:26:31

Temat: Re: Soczewki kontaktowe a lekarz okulista
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednodniowych? Wiem, że jest to pewien wydatek ale chyba również wygoda...

soczewki kontaktowe powinien dobrac lekarz okulista - kontaktolog.
Jesli kasa Ci obojetna ja osobiscie nic nie mam przeciwko soczewkom
jednodniowym:-))))

casus
spec. ch. oczu

3. Data: 2003-11-07 23:59:17

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> soczewki kontaktowe powinien dobrac lekarz okulista - kontaktolog.

Czyli mój zwykły spec. ch. oczu raczej mi nie pomoże? :-)

> Jesli kasa Ci obojetna ja osobiscie nic nie mam przeciwko soczewkom
> jednodniowym:-))))

I to jest najważniejsze :-)

Dzięki za szybką odpowiedż!

pozdrawiam
Michał

4. Data: 2003-11-08 16:49:31

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli mój zwykły spec. ch. oczu raczej mi nie pomoże? :-)

Jezeli ma kursy doboru soczewek to pomoze.
Na marginesie - dobor soczewek kontaktowych nie wchodzi w zakres czynnosci
finansowanych przez NFZ - a wiec nalezy za to placic. Oczywiscie sa wyjatki
medyczne, ale w Twoim przypadku chyba to nie dotyczy.

casus

5. Data: 2003-11-08 19:15:14

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wyjatki
> medyczne, ale w Twoim przypadku chyba to nie dotyczy.

Do okulisty i tak chadzam prywatnie tak więc problem odpada ;-)

Dzieki za pomoc!

pozdrawiam
Michał

zab madrosci