Sok z brzozy - Oskola

1. Data: 2003-08-06 09:08:02

Temat: Sok z brzozy - Oskola
Od: Dominik <"Dominik_D[WYWAL_NAWIAS]"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Natknalem sie na cos takiego jak _Oskola_
sok z brzozy. Producent firma Oskola z Otwocka.
Sa dwie wersje - pierwsza to _zwykly_ sok z brzozy,
a druga z dodatkiem dzikiej rozy (ta zawiera cukier),
w dziwacznych, szklanych butelko-sloikach 3 l.

W ulotce pisza, ze bez konserwantow, pasteryzowany
i wogole same achy i ochy.

Wiecie cos na temat tych sokow?
Mozna to podawac malym dzieciom?
I faktycznie mozna to (cytuje): Spozywac bez ograniczen?

Pozdrwiam serdecznie
Dominik

PS. jak ktos chce dokladniejsze namiary, telefony to moge wrzucic.
Nie wiem gdzie to mozna kupic - znajomy skads przytargal ;-)

1. Data: 2003-08-06 09:30:51

Temat: OT / NTG
Od: Dominik <"Dominik_D[WYWAL_NAWIAS]"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak przegladam prk i wiecie co.....
Wy ty Kolezanki macie niezly burdel! ;-)
Tyle postow ntg nie ma chyba nigdzie w newsach.....

Pozdrawiam i zycze udanej walki ze trollami i spamerami wszelkiej masci.

Dominik

1. Data: 2003-08-06 09:40:29

Temat: Re: OT / NTG
Od: "spontan" <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dominik" <"Dominik_D[WYWAL_NAWIAS]"@eranet.pl> napisal w
wiadomosci news:3F30CACC.C496BF31@eranet.pl...
> [...]
> Tyle postow ntg nie ma chyba nigdzie w newsach.....
>
> Pozdrawiam i zycze udanej walki ze trollami i spamerami wszelkiej masci.

to jest jak walka z wiatrakami nigdy sie z nimi nie wygra :( a to byla
kiedys jedna z lepszych grup ktore czytalem, teraz to sie czyta jak koncert
zyczen, albo urzekla mnie twoja historia :)

pozdrawiam spontan

[OT]Jader
Blokujmy dżdżownicę
babeczki