Sok z buraczk czerwonego

1. Data: 2009-11-30 08:24:30

Temat: Sok z buraczk czerwonego
Od: "news" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pijecie może sok świeży z buraczka czerwonego co sądzicie o takim pomyśle ?

2. Data: 2009-11-30 19:44:08

Temat: Re: Sok z buraczk czerwonego
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pijecie może sok świeży z buraczka czerwonego co sądzicie o takim pomyśle
> ?
Podobno zdrowy, ale nie można dużo, miesza się z innymi sokami rozcieńczając
go, ale nie pamiętam z czym i w jakim stosunku.
Jest pyszny jako podstawa barszczu czerwonego, ale wtedy jest pszegotowany.

3. Data: 2009-11-30 21:43:52

Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozcieńczając go, ale nie pamiętam z czym i w jakim stosunku.
> Jest pyszny jako podstawa barszczu czerwonego, ale wtedy jest

^^^^^^^^^^^
Możesz dodać trochę soku z surowego selera i cytryny.
pozdrawiam
Grzesiacz

4. Data: 2009-12-02 10:21:20

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news pisze:
> Witam
> Pijecie może sok świeży z buraczka czerwonego co sądzicie o takim pomyśle ?

Samego nie. Dodaje do soków z innych owoców i warzyw. W instrukcji do
mojej sokowirówki było napisane, że sok z samych buraków można pić tylko
po konsultacji z lekarzem.
Lekarz, z którym konsultował się mój tata, zalecił mu sok, ale tylko z
buraków uprawianych ekologicznie.
Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2009-12-06 16:09:26

Od: Jacek Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"news" <m...@o...pl> wrote:

>Witam
>Pijecie może sok świeży z buraczka czerwonego co sądzicie o takim pomyśle ?

polecam kiszony, prosto sie robi:
http://jszania.republika.pl/przetwory/buraki.html

KONFITURA EKSKLUZYWNA
KartoffelnSalat