Sokownik

41. Data: 2005-10-05 08:47:15

Temat: Re: Sokownik
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko napisał(a):
[...]
> co prawda w pierwszych artykułach mówią o działalności gospodarczej, ale
> istnieje też przypadek bimbrownika z kieleckiego i dość kuriozalna
> wykładnia Sądu Najwyższego z 2004 roku, która jednoznacznie stwierdza, że
> pędzenie jest zabronione.

Kiedy o tym pisałem jeszcze nie znałem tego orzeczenia. Czyli mamy
powrót do "normalności". Wcześniej było inne orzeczenie SN.

> Szczegóły zebrane są m.in. tutaj:
> http://www.apetycik.pl/teksty.php?tekst=391&kat=4

Uważaj Mirku.
Można robić do 100 l wina a jak więcej to trzeba zapłacić podatek.
;-)))

W żadnej ustawie nie ma mowy o destylowaniu wina na własny użytek. Więc
można? Czy nie?
Zresztą po co samemu pedzić? Można to przecież komuś zlecić.
:-)))
pozdr. Jerzy

42. Data: 2005-10-05 08:52:19

Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Oct 2005 09:49:11 +0200, Tomasz Lukowski <t...@i...pl> wrote:
> [...]

Dzięki ale tyle to ja wiem. A może jakiś szkic, rysunek praktycznej
realizacji. Jeśli to jest wykonalne w warunkach domowych.

Pozdr.

Robert

43. Data: 2005-10-05 09:24:51

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał(a):
> Dzięki ale tyle to ja wiem. A może jakiś szkic, rysunek praktycznej
> realizacji. Jeśli to jest wykonalne w warunkach domowych.

Zobacz:
http://koniak.e-drinks.com.pl/4_1.htm
pozdr. Jerzy

44. Data: 2005-10-05 09:28:34

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał(a):
> Dzięki ale tyle to ja wiem. A może jakiś szkic, rysunek praktycznej
> realizacji. Jeśli to jest wykonalne w warunkach domowych.

Chyba lepszy:
http://www.mv.uni-kl.de/info/vt_uvt/vt05.html
pozdr. Jerzy

45. Data: 2005-10-05 10:02:57

Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

46. Data: 2005-10-05 11:02:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Lukowski wrote:
> [...]
:)
w ubieglym roku na Polagrze kompletna aparatura
w szkle kosztowala okolo 300 zl
a ze stali nierdzewnej okolo 800 zl
:)
nacodzien jest to do kupienia w Lodzi
nie pamietam na te chwile nazwy firmy
ale mam gdzies ich reklamowke
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

47. Data: 2005-10-05 11:52:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można? Czy nie?
> Zresztą po co samemu pedzić? Można to przecież komuś zlecić.

Gdyby podatek został zapłacony, znaczyłoby,że produkcja jest
zalegalizowana, bo przecież Państwo nie pobiera podatku od działań
nielegalnych.
Pędzić nadal nie można.Ale sam proces produkcji jest rownież
przyjemny,a tworzenie niezwykłych trunków to działalność prawie
artystyczna.
Pozrawiam.Mirzan

48. Data: 2005-10-05 13:04:35

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w ubieglym roku na Polagrze kompletna aparatura
> [...]
Polecam sklepy CEZAL'u (lub dawnegoCEZAL'u?)
--

Pozdrawiam :-) pithal

49. Data: 2005-10-05 20:53:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zwał tak zwał, przynajmniej wiem co piję.
>
> --
> Pozdrawiam Jacek Walewski

Różne świństwa taki napój zawiera.

Pozdrawia dodatkowo boletus

50. Data: 2005-10-05 21:04:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zwał tak zwał, przynajmniej wiem co piję.

Wiesz przez kogo, jak i z czego zrobione, pijesz.
Ot co.
pozdr. Jerzy

Ot co ? Do lustra ?!! Nie przystoi:-Z

Pozdrawia ;-) boletus