Sól borowinowa

1. Data: 2004-03-26 20:52:38

Temat: Sól borowinowa
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie ma działanie, zastosowanie sól borowinowa?
Wiem na 100% że sypie się ją normalnie do kąpieli, ale co ona niby ma robić?
Wygładzać skórę, czy to środek bardziej do inhalacji?

Sowa

1. Data: 2004-03-27 23:30:41

Temat: Re: Sól borowinowa
Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie ma działanie, zastosowanie sól borowinowa?
> Wiem na 100% że sypie się ją normalnie do kąpieli, ale co ona niby ma robić?
> Wygładzać skórę, czy to środek bardziej do inhalacji?
>
> Sowa

Tutaj sobie poczytaj:
http://www.torf.pl/produkty_dane.php?id_grupy=1&id_p
roduktu=14

Szukam wody hamamelisowej:-) w Warszawie
Domowe sposoby na krosty
czy zakupilabys PEDZELEK do PAZNOKCI?
info o malowaniu paznokci
alkohol