Sonda przedwyborcza

1. Data: 2017-06-10 11:54:23

Temat: Sonda przedwyborcza
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybory parlamentarne dopiero za dwa lata, mam pytanie kogo popieramy?

2. Data: 2017-06-10 12:03:16

Temat: Re: Sonda przedwyborcza
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Wybory parlamentarne dopiero za dwa lata, mam pytanie kogo popieramy?

http://wyborcza.pl/7,75398,21938902,poparcie-dla-pis
-najwyzsze-od-poczatku-kadencji-po-slabnie.html

3. Data: 2017-06-10 12:10:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2017 o 12:03, Ikselka pisze:

> http://wyborcza.pl/7,75398,21938902,poparcie-dla-pis
-najwyzsze-od-poczatku-kadencji-po-slabnie.html

I to przyznaje nawet Wyborcza...
a partia Wolność?

4. Data: 2017-06-10 12:30:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

-najwyzsze-od-poczatku-kadencji-po-slabnie.html

> I to przyznaje nawet Wyborcza...

Jeśli chce zatrzymać przy sobie resztkę czytelników, to nie może w czambuł
zaprzeczać oczywistościom.

> a partia Wolność?

Nie wiem.

5. Data: 2017-06-10 12:58:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 12:03, Ikselka pisze:

> http://wyborcza.pl/7,75398,21938902,poparcie-dla-pis
-najwyzsze-od-poczatku-kadencji-po-slabnie.html

CBOS
Już niedługo będą podawać 98% poparcia. Już to przerabialiśmy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-06-10 13:01:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 12:10, pinokio pisze:

-najwyzsze-od-poczatku-kadencji-po-slabnie.html

> I to przyznaje nawet Wyborcza...

Przyznaje bo opublikowała CBOS?
Czyli, gdy cytują Kaczyńskiego albo Pawłowicz, to się z nimi zgadzają?

I tak właśnie wygląda wasz sposób "myślenia" :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-06-10 13:02:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2017 o 12:58, Kviat pisze:
> CBOS
> Już niedługo będą podawać 98% poparcia. Już to przerabialiśmy.

Gazeta Aborcza będzie podawała 98% poparcia dla PiS?

Powrotu do zdrowia życzę.

8. Data: 2017-06-10 13:21:29

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.06.2017 um 13:01 schrieb Kviat:

> [...]
> Czyli, gdy cytują Kaczyńskiego albo Pawłowicz, to się z nimi zgadzają?
>
> I tak właśnie wygląda wasz sposób "myślenia" :):)

Plk. Kwiatkowski sie klania. Mysle jednak, ze bedzie albo kampania 3
razy tak albo glosujemy bez skreslen? ;-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

9. Data: 2017-06-10 13:29:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 13:02, pinokio pisze:

> Gazeta Aborcza będzie podawała 98% poparcia dla PiS?

Nie będzie. Pomyśl przez chwilę logicznie. Gdy pislam odważy się na
takie oszustwo, to już od dawna nie będzie GW.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Nie jesteś zbyt oryginalny co?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-06-10 13:31:38

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2017 o 13:29, Kviat pisze:
> Nie będzie. Pomyśl przez chwilę logicznie. Gdy pislam odważy się na
> takie oszustwo, to już od dawna nie będzie GW.

To będzie czy nie będzie? pisałeś "Już niedługo będą podawać 98%
poparcia", czepiam się

bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem
Oddawanie szpiku
Pac, pac, pac...
Rozrywkowo...
Osobowosc autorytarna