Spalanie tluszczu

1. Data: 2003-04-18 09:29:53

Temat: Spalanie tluszczu
Od: "Manio" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos z was udzieli jaki udzial w spalaniu tluszczu biora weglowodany.
Slyszalem nieraz spalanie tluszczy w Ogniu Weglowodanow oczywiscie laczac to
z wysilkiem fizycznym. Ile weglowodanow aby spalanie bylo optymalne.

2. Data: 2003-04-18 10:37:40

Temat: Re: Spalanie tluszczu
Od: "slawek " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Manio <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Moze ktos z was udzieli jaki udzial w spalaniu tluszczu biora weglowodany.
> Slyszalem nieraz spalanie tluszczy w Ogniu Weglowodanow oczywiscie laczac
> z wysilkiem fizycznym. Ile weglowodanow aby spalanie bylo optymalne.

organizm z cukrów tworzy sobie związki które umozliwiaja przenikanie paliwa
przez błone mitochondrium gdzie paliwo to może byc spalone ;)
Wystarcza średnio 50g Węglowodanów na dobe
Slawek

3. Data: 2003-04-18 13:10:05

Od: "Marieta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta.pl/usenet/

> [...]
paliwa
> przez błone mitochondrium gdzie paliwo to może byc spalone ;)
> Wystarcza średnio 50g Węglowodanów na dobe

Witam!
50g ww??? przeciez to zaglodzic sie mozna...aby efektywne bylo spalanie
tkanki tłuczczowej proponuje 2g Bialka na kg wagi ciala i 2g wegli na kg
wagi cikala, jesc co 3 godziny, pic duzo wody i codziennie aeroby minimum 40
min. (najlepiej na czczo ale z tym kazdemu trudno jak do pracy sie chodzi)

Jesli cwiczysz wieczorem to prze cwiczeniami 2 godziny zjadasz 40g wegli. i
bialko.
Pozdrawiam
Marieta

4. Data: 2003-04-18 15:09:52

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marieta" <m...@w...pl> napisał

> 50g ww??? przeciez to zaglodzic sie mozna...

Masz na myśli z pewnością siebie.
Są jednak również inne sposoby odżywiania działajace z bardzo dobrym
skutkiem
gdzie jada sie dziennie 50g bialka, 50g weglowodanów i nikt nie czuje sie
przy tym ani glodny ani tym bardziej zagłodzony.

5. Data: 2003-04-18 16:31:23

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie jada sie dziennie 50g bialka, 50g weglowodanów i  nikt nie czuje sie
> przy tym ani glodny ani tym bardziej zagłodzony.

a ilu lat mozna dozyć na takiej diecie????:)))))))
gdzie mozna poczytać o długosci zycia na takiej diecie ?

ps strony optymalne znam a czy sa moze jakieś inne bardziej powazne

6. Data: 2003-04-18 17:52:56

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze swoj problem przedstawie bardziej doglebnie.
Bylo to dwa lata temu,
A wiec bylo to tak ze stwierdzilem iz tego dnia kiedy
biegam dla lepszych efektow najlepiej nic nie jesc zeby spalic jak najwiecej
tluszczu z kolei nastepnego dnia jedzesc samo bialko w sporych ilosciach -
bialy ser i piersi kurczaka (poniewaz trawienie bialka spala rowniez
kalorie).

ZATEM:
-poniedzialek - bieganie i glodowka
-wtorek - bialko
-sroda - bieganie i glodowka
-czwartek - bialko
-piatek - bieganie i glodowka
Wekkend - regeneracja

Efekty byly rewelacyjnye ale nie wiem ile w tym bylo odwodnienia a ile
zrzucenia masy. Ale nie bylo to takie proste konczylo sie to tak iz pod
koniec tygodnia bylem mocno zmeczony nawet wchodzenie po schodach sprawialo
mi problem (nie wynikalo to z tego ze bieganie mnie zmeczylo poprostu bolalo
mnie wszystko z braku weglowodanow i w takich sytuacjach wystarczylo zjesc
kawalek ciasta czy np. snickersa i wszystko ustepowalo). Do piatku wlacznie
wiele razy udawalo mi sie wytrzymac natomiast w sobote i niedziele mialem
juz
dosyc i jadlem wszystko w zbyt duzych ilosciach (najadalem sie do syta -
niewytrzymywalem) dzieki czemu organizm mogl znowu cwiczyc i przezyc
morderczy wysilek (ale nie zawsze udawalo sie wystartowac od poniedzialku).
Wiec
wygladalo to tak ze wykonywalem cos pieknego a pozniej to burzylem piec
krokow do przodu cztery do tylu. Teraz daze do tego aby od razu dozowac
weglowodany bialko i tluszcze tak zeby przynajmniej robic dwa lub trzy kroki
ale
konkretne. Poza tym jak bede mial weglowodany to latwiej bedzie mi biegac.
Tylko pytanie ile ma ich byc i kiedy jesc przed czy po treningu zeby palic
tkanke tluszczowa i zeby sie normalnie czuc. jezeli np przestane wogle jesc
weglowodany czy organizm nie bedzie w stanie spalic tkanki tluszczowej czy
spalanie bedzie malo efektywne.
Jesli z kolei chodzi o bieganie to zaczynalem od dystansow ok 5km z czasem
trase podwoilem, pozniej i tego mi bylo malo i raz w tygodniu biegalem 3 a
nawet cztery okrazenia. (Moj rekord to 5okrazen - ok 25km -raz przebieglem)
ale mniejsza z tym. Chodzi mi o to ze wysilek ktory wykonywalem byl dosyc
intensywny ale wiazalo sie z tym duzo wyrzeczen i cierpienia kto wie czy
gdybm dostarczyl odpowiedniej ilosci weglowodanow to moze byblbym wstanie
wykonac wieksza prace i mimo iz zjadlbym wiecej to wiecej tluszczu by mi
ubylo.
Z gory dziekuje i licze na wasza
pomoc.

7. Data: 2003-04-18 18:45:10

Od: proto <N...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Manio napisał:

> [...]
> wykonac wieksza prace i mimo iz zjadlbym wiecej to wiecej tluszczu by mi

Co tu duzo pisac , glodowka i intensywny wysilek fizyczny zawsze
prowadzily do katastrofy organizmu , i predzej czy pozniej odbije
sie na zdrowiu trenujacego . Waga ktora straciles , to utrata tluszczu ,
ale niestety obawiam sie ze tez w duzym stopniu odwodnienie , utrata
tkanki miesniowej ...
Co do diety , to wystarczy popatrzec na czolowych dlugodystansowcow
i maratonczykow . Ich dieta jest weglowodanowa , oparta scisle o
weglowodany zlozone . A caly trik w bieganiu polega na tym (nie tylko w
bieganiu zreszta) , zeby przemiany tluszczowe mialy jak najwiekszy
udzial w dostarczaniu energii . I to sie udaje , ale nigdy w warunkach
glodowki , czyli pelnej mobilizacji organizmu do oszczedzania w/w
tluszczow tylko przy dostatecznej podazy weglowodanow i bardzo dobremu
wytrenowaniu zawodnika .

Co do dziennej dawki weglowodanow , to Ci nie poradze , nigdy nie bylem
aptekarzem , poprostu jem tylko ile uwazam a potem biegne i biegne ,
bo to poprostu wielka frajda :-)

pozdrawiam ,

Proto

8. Data: 2003-04-18 19:12:10

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do dziennej dawki weglowodanow , to Ci nie poradze , nigdy nie bylem
> aptekarzem , poprostu jem tylko ile uwazam a potem biegne i biegne ,
> bo to poprostu wielka frajda :-)

Dziekuje.
Ja rowniez lubie bieganie. Ale w treningu dlugodystansowcow glownym celem
jest maksymalne wytrenowanie organizmu i uzyskanie jak najlepszych wynikow.
Im wiecej dlugodystansowiec wchlonie weglowodanow tym lepiej. Oni maja taki
problem ze nie sa w stanie spozywac wielu posilkow gdyz pelny brzuch
uniemozliwia trenig. Weglowodany dostarczaja nieraz w plynnej postaci. Moim
natomias celem priorytetowym jest spalanie tkanki tluszczowej a to czy jakis
tam dystans przebiegam szybciej czywolniej nie ma znaczenia im wolniej tym
dluzej moj organizm pracuje na wyzszych obrotach Tkanka tluszczowa i tak
zacxzyna sie spalac dopiero po ok 30 min wysilku tlenowego dlatego najlepiej
biegac po 1godz, 1.5godz a nawet dwie. Tylko czy moze jak biegam naczczo a
pozniej nie jem to organizm odzyska sily z tkanki tluszczowej a weglowodany
dostanie nastepnego dnia. Czy podczas wyslku z weglowodanami spale wiecej
tkanki tluszczowej a nizeli bez weglowodanow.

9. Data: 2003-04-18 21:16:02

Od: proto <N...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Manio napisał:

> [...]
> dostanie nastepnego dnia. Czy podczas wyslku z weglowodanami spale wiecej
> tkanki tluszczowej a nizeli bez weglowodanow.

Nie do konca sie z Toba moge zgodzic :

1. Tluszcze sa spalane zawsze , tylko w roznej proporcji ,
a nie dopiero po 30 minutach ...
2. Nie ma roznicy , czy czy biegniesz 2 godziny , czy 3
W kazdej z tych godzin proporcje udzialu tluszczow sa podobne ,
zakladajac ze nie zwiekszasz obciazenia .
3. Organizm nie udzyskuje sil z tluszczow , odbudowywane sa wlasnie
zapasy weglowodanow - bo to one sie koncza . (glikogen)
Kiedys ktos wyliczyl, ze zapasy tluszczu w ogranizmie doroslego
czlowieka wystarcza na setki kikometrow ..

4. Spalaniu tluszczu mozliwe jest nawet przy bardzo intensywnym
wysilku ,na tym polega m.in trening , a utarlo sie , ze marsz lub
trucht najbardozj sprzyja odchudaniu - to prawda ,zakladajac
ze jestes tylko niedzielnym biegaczem .

Zreszta poprzednio pisalem , ze wystarczy spojrzec na zawodowych
biegaczy , czy oni maja tkanke tluszczowa ?? - oczywiscie ze nie
- sa bardzo szczupli a przeciez nikt nie zarzuci im , ze biegaja
wolno podczas treningow stosujac sie do twoich zalecen ;-)

cytat trenerski :

> Główne zadanie węglowodanów to dostarczenie energii dla centralnego układu
nerwowego, dostarczenie energii dla pracujących mięśni,
> umożliwienie uwalniania energii z tłuszczy. Węglowodany są tak ważne dla
utrzymania prawidłowych funkcji organizmu, że zostały wytworzone
> mechanizmy obronne organizmu umożliwiające rozkład białek ustrojowych w celu
wytworzenia węglowodanów.
> Formą zapasową węglowodanów w organizmie jest glikogen. Najprostszą formą
węglowodanów jest glukoza.
> Glikogen występuje w mięśniach i wątrobie. Ilość glikogenu w organizmie jest
ograniczona.
> Stwierdzono, że wyczerpanie glikogenu z pracujących mięśni prowadzi
do zmniejszenia intensywności wysiłku lub do jego przerwania.
> Zdolność do kontynuowania pracy zmniejsza się istotnie gdy dochodzi do wykonywania
wysiłku w krótkim czasie po innym wysiłku,
> który doprowadził do zubożenia mięśniowych zasobów glikogenu. Np. dwa starty w
krótkim odstępie czasu czy start po ciężkim wyczerpującym treningu,
> jeżeli przerwa po ciężkim wysiłku była zbyt krótka, lub gdy zawodnik nie uzupełnił
zasobów glikogenu,
> to start w takiej sytuacji jest zazwyczaj słabszy. Zdolność gromadzenia w mięśniach
glikogenu zwiększa się pod wpływem treningu.

Proto

10. Data: 2003-04-21 18:43:37

Od: "Monia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przy tym ani glodny ani tym bardziej zagłodzony.
>
> ciekawe...50gr bialka i 50gr ww...i jeszcze moze cwicza 2 godziny
dziennie?? bzdura...

dietka sportowcow
przydatne
rosołek w kostce bez glutaminianu sodu, czy taki jest?
dieta w czasie karmienia piersia?
[MM] Jaki IG ma amarantus?