Specjalista Medycyny Maturalnej

11. Data: 2002-08-26 16:57:48

Temat: Re: Specjalista Medycyny Maturalnej
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robin wrote:

> jest to informacja dla ludzi [...]
> którzy borykają się ze zdrowiem

Dla ludzi BORYKAJˇCYCH SIĘ ZE ZDROWIEM wizyta u specjalisty medycyny MATURALNEJ
jest doskonałym rozwiązaniem, to POPIERWSZE. ;-)

Leszek

12. Data: 2002-08-26 17:06:02

Od: "Dr" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Niezły ubaw, to jest z Was, pseudolekarzy, od siedmiu boleści:)))
>Elizabeth

Z calym szacunkiem - nie generalizujmy, a po drugie jak wspomnial kolega -
dyplom posiadamy - wiec na pewno nie "pseudo".

> Dla ludzi BORYKAJˇCYCH SIĘ ZE ZDROWIEM wizyta u specjalisty medycyny
MATURALNEJ
> jest doskonałym rozwiązaniem, to POPIERWSZE. ;-)

Nikt nikomu nie zabrania chodzic do znachorów.
Ja moge powiedziec tylko "Powodzenia". Mam nadzieje ze ta wizyta da wam
potrzebnego doswiadczenia ...

Doc

13. Data: 2002-08-26 19:28:23

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr" <m...@h...pl> napisał w wiadomości

> Z calym szacunkiem - nie generalizujmy, a po drugie jak wspomnial
kolega -
> dyplom posiadamy - wiec na pewno nie "pseudo".

Tym bardziej się dziwię:) Została zauważona tylko błędna pisownia
ortograficzna i stylistyczna, a całkowicie pominięta wartośc merytoryczna
podanej informacji, co akurat w tym kontekście, moim zdaniem, nie było aż
tak istotne. Pozdrawiam!
Elizabeth
P.S.
No cóż, sam dyplom, to stanowczo za mało:)

14. Data: 2002-08-26 19:55:17

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> wrote in

> [...]
> Elizabeth
> P.S.
> No cóż, sam dyplom, to stanowczo za mało:)

Dyplom mam co prawda z innej dziedziny (pokrewnej ;-) ale sie zapytam
jaka wartosc merytoryczna zostala pominieta bo zdaje sie takowej nie
zauwazylem ;-)

Pozdrawiam
Darek

15. Data: 2002-08-26 20:03:12

Od: "Dr" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Elizabeth
> P.S.
> No cóż, sam dyplom, to stanowczo za mało:)

No coż, ta lista dyskusyjna nie jest po to, aby dyskutowac na temat czy ktoś
jest dobrym lekarzem, czy złym. Jest to miejsce aby udzielac rad medycznych
w przystepny sposob. Jak Pani widzi jest wiele problemow, z którymi sie
borykamy. Odnosnie lekarzy - widze, ze jest Pani uprzedzona i ma pewnie Pani
swoje powody. Ja piszac na temat Medycyny Naturalnej - mialem rowniez swoje
powody - swoje doswiadczenie z pracy z pacjentami, ktorzy doradzali sie u
tego typu specjalistow. Ale kazdy moze miec swoje zdanie.

Pozdrawiam i zycze zdrowia.:)

Doc

16. Data: 2002-08-26 20:48:56

Od: ">>PANTOKRATOR<<" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezły ubaw, to jest z Was, pseudolekarzy, od siedmiu boleści:)))

Następna nawiedzona ???

17. Data: 2002-08-27 03:54:37

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Następna nawiedzona ???
Niestety nie spamuje, bo Adam Buse by się nią zajął.:-)))
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

18. Data: 2002-08-27 07:30:04

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <k...@4...com>,
d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx says...
>Następna nawiedzona ???
Dziwne, jesien koniec lata, a trole wylaza z jaskin...
Jeszcze troche, a tez bede za moderowaniem grupy ....

--
--------------
Krzysiek, EBP

19. Data: 2002-08-27 07:30:04

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podanej informacji, co akurat w tym kontekście, moim zdaniem, nie było aż
Mysle ze wartosc merytoryczna zostala potraktowana w tym watku z naleznym
szacunkiem...

--
--------------

20. Data: 2002-08-27 21:27:55

> [...]