Spicie......

101. Data: 2010-10-29 21:09:26

Temat: Re: Spicie......
Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 23:00, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w
wiadomościnews:4ccb3565$0$20991$65785112@news.neostr
ada.pl...

n.googlegroups.com...

> Prawie jak Ikselka.
>
> V-V

:)))

Nawet sprawdziłem czy Veronika to nie jest Ikselka pisane od tyłu, ale
jednak nie, szkoda

102. Data: 2010-10-30 03:44:39

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Maszynkę mam i cholera mnie bierze jak mam ją myć. :)
> Zwykły mikser mi wystarczy.
> Lubię gotować.
>
> V-V

Żaden problem z myciem - wystarcza gąbka i szczoteczka z długą rączką i
przyssawką oraz z miękim długim włosem. Ja często zmieniam przystawki - mam
dwa mechanizmy mielące "5" i "8" - maja różne opcje dodatkowe, korzystam z
nich. Lubię gotować, więc przyjemność mam większą i skoncentrowaną na
gotowaniu, a nie na przygotowaniu i sprzątaniu po gotowaniu. Właśnie dzięki
Zelmerowi. Mam suszarkę nad zlewozmywakiem, więc wymyte szybko obciekają
później, gdy chcę szybko schować wycieram ostatnie ślady wilgoci ścierką
ręcznikiem kuchennym bądź papierowym - to błyskawiczna praca. Np. z sitek
maszynki natychmiast po zakończeniu mielenia wybijam resztki przy pomocy
szczotki z rączką o sztywnym włosiu - później pozostaje wysuszyć i natrzeć
olejem jadalnym dla konserwacji.

103. Data: 2010-10-30 03:45:47

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazzzant" <b...@p...onet.pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Nawet sprawdziłem czy Veronika to nie jest Ikselka pisane od tyłu, ale
jednak nie, szkoda.

Nie każdy może zaglądać od tyłu.

104. Data: 2010-10-30 10:25:46

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-29 16:35, medea pisze:

> A, racja. Nawet jadłam. Bardzo ciężko chyba zrobić dobrą, tzn. taką,
> żeby nie ociekała tłuszczem. Tylko raz mi się zdarzyło taką jeść w
> jakiejś knajpie. To powiadacie, że tę otoczkę to z białka się robi?

"A la". Niewiele rzeczy robię dokładnie tak, jak przepis nakazuje :)

--
Pozdrawiam - Aicha

"Vilarze szczęście"
Szybkie pytanie