Spirala

1. Data: 2005-08-30 17:36:08

Temat: Spirala
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niestety - nie moge sie dodzwonic do mojej lekarki ginekolog (w szpitalu
gdzie pracuje mowia ze poszla na urlop ale nic wiecej nie chca zdradzic :(
- a telefonu nie odbiera) a ten temat mnie bardzo interesuje - wiec sie
tutaj spytam :)
W jakim czasie po porodzie mozna zalozyc sobie spirale hormonalna?
Chcialabym jak najszybciej - jako ze nie planuje rodzenstwa dla mojego
synka :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

2. Data: 2005-08-30 20:56:00

Temat: Re: Spirala
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> W jakim czasie po porodzie mozna zalozyc sobie spirale hormonalna?
> Chcialabym jak najszybciej - jako ze nie planuje rodzenstwa dla mojego

Przeciez mozesz o to psytac dowolnego ginekologa. Nie masz sumienia dreczyc
telefonami lekarki na urlopie? Przeciez to tez człowiek i chce odpoczac od
pracy.

Aga

3. Data: 2005-08-30 22:01:47

Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jakim czasie po porodzie mozna zalozyc sobie spirale hormonalna?
> Chcialabym jak najszybciej - jako ze nie planuje rodzenstwa dla mojego
> synka :)

Po urodzeniu dziecka Mirena może być założona począwszy od szóstego tygodnia
po porodzie.
http://www.schering.pl/aith_mirena.php#4

pozdrowka
agati

4. Data: 2005-08-30 22:22:30

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Tue, 30 Aug 2005 22:56:00 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Aga, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Przeciez mozesz o to psytac dowolnego ginekologa.

I zostawie niemowlaka w domu albo bede ze soba ciagnela do przychodzni - po
to zeby sie spytac?

>Nie masz sumienia dreczyc telefonami lekarki na urlopie?

Nie zawiadamiala mnie ze idzie na urlop - dowiedzialam sie o tym gdy
zadzwonilam do szpitala w ktorym pracuje bo nie odbierala telefonu i nie
wiedzialam co sie stalo.

> Przeciez to tez człowiek i chce odpoczac od pracy.

Wierze - ale ja temu czlowiekowi - skad inad bardzo sympatycznemu :) -
placilam niezle pieniadze co miesiac przez ciaze, a teraz chce sie umowic
na wizyte kontrolna po porodzie - bo juz czas. Pytanie o spirale jest przy
okazji.

5. Data: 2005-08-30 22:41:25

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 31 Aug 2005 00:01:47 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako a...@w...pl, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Po urodzeniu dziecka Mirena może być założona począwszy od szóstego tygodnia
> po porodzie.

Oj, dzieki wielkie!!! :)

6. Data: 2005-09-03 23:24:05

Od: "lokis paukas" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> W jakim czasie po porodzie mozna zalozyc sobie spirale hormonalna?
> Chcialabym jak najszybciej - jako ze nie planuje rodzenstwa dla mojego

te, nienasycona samiczka, nie możesz przestać się bzykać na żywca do końca
urlopu tej twojej hydrauliczki damskich instalacji?
tymczasowo walnij sobie hejnałek z browca na noc, to ci przejdzie chcica.
zawsze też możesz sobie kucnąć w wysokiej trawie. niewyżyta bruzda rybna
działa lepiej od kosiarki spalinowej. :D:D:D
buziaczki od lokiego paukasa

Kursy przygotowawcze na AM.
Interpretacja wyników krwii i moczu.
bol sutka