Spirytystycznie będzie!

1. Data: 2003-01-15 19:51:11

Temat: Spirytystycznie będzie!
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Za pomocą sił nadprzyrodzonych (i chyba nieczystych) kontakt z Jerzym miałem!!!
Pamięta ktoś jeszcze Jerzego?
No więc co najważniejsze, ON żyje!
Jednakże uszkodzenie na zdrowiu spowodowane oglądaniem ogródka Bogusława
jeszcze całkiem nie minęło... Niestety.
Dlatego tych, którzy mają na tyle słabe charaktery by wiosną dac się
Bogusławowi zwabić, przestrzegam smutnym przykładem Jerzego. Takie wybryki jak
wizyty w PKWŁ źle się kończą...
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-01-15 20:10:47

Temat: Re: Spirytystycznie będzie!
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Za pomocą sił nadprzyrodzonych (i chyba nieczystych) kontakt z Jerzym
miałem!!!
> Pamięta ktoś jeszcze Jerzego?
> No więc co najważniejsze, ON żyje!
Pamieta, pamieta.
Gdyby taki kontakt Ci sie powtorzyl, no to sie mu uklon ode mnie.
Mowienie MU ze go tutaj brakuje nie ma sensu, bo gosc sie nadmie z dumy i
jeszcze peknie.
Co do ogladania ogrodu Boguslawa - mnie wystarczy ogladac w internecie, zeby
lekka apopleksja mnie szarywala. Wiec doskonale rozumiem, ze Jerzy sie
zapadl.
Wojtek Pa

3. Data: 2003-01-15 21:31:22

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message news:b04f6e$suo$1@news.tpi.pl...

> Pamieta, pamieta.
> Gdyby taki kontakt Ci sie powtorzyl, no to sie mu uklon ode mnie.
> Mowienie MU ze go tutaj brakuje nie ma sensu, bo gosc sie nadmie z dumy i
> jeszcze peknie.

A czy "czarnowidz" podpisujacy sie Jerry to nie jakies wcielenie Jerzego?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-01-15 21:48:42

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> A czy "czarnowidz" podpisujacy sie Jerry to nie jakies wcielenie Jerzego?

hehe
z zaswiatow...
:)
dokladnie tak samo Michale myslalem
ze to nickname nowego wcielenia Jerzego
tym razem juz nie encyklopedysty
:(

> Pozdrowienia,
> Michal
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2003-01-16 09:06:54

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> [...]

Proszę mnie z jakimś tam Jerzym nie mieszać!
I kto to jest w ogóle Jerzy?? Odkąd koresponduję z tą grupą, nikogo takiego nie
było.
Jerry

6. Data: 2003-01-16 10:24:13

Od: "Wojtek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Proszę mnie z jakimś tam Jerzym nie mieszać!
> I kto to jest w ogóle Jerzy?? Odkąd koresponduję z tą grupą, nikogo takiego nie
> było.

Jerzy to grupowicz z zasłużony, który zobaczył ogród Bogusława a ten (mam na myśli
ogród) zdezaktywował go jak jakiś Bazyliszek.
Jedyna róźnica jest taka, że Bazyliszek piękny nie był a ogród był. Jak wiać PKWŁ to
kraina równie groźna jak Transylwania, mimo że
uszczerbek, którego można doznać jest innego rodzaju...
Pozdrawiam
Wojtek

7. Data: 2003-01-16 10:43:55

Od: "Too Old" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Proszę mnie z jakimś tam Jerzym nie mieszać!
> I kto to jest w ogóle Jerzy?? Odkąd koresponduję z tą grupą, nikogo

Misiu spokojniej i grzeczniej ;-)
Optymista

8. Data: 2003-01-16 13:09:43

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too Old" <j...@i...pl> wrote in news:3e268cd9@news.vogel.pl:

> [...]

Lezy Jerzy na wiezy
i nie wierzy, ze jezy
stadko przy nim tez lezy...

moze dopisac ciag dalszy?

> Misiu spokojniej i grzeczniej ;-)
> Optymista

Wiosna idzie, z norki go wypchlo, to nerwowy :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. z kosmiczna glupawka
PS. Jak stworzyc i napisac 15 stron tekstu w ciagu 2 godzin na wczoraj?

9. Data: 2003-01-16 13:12:16

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" napisała:

> PS. Jak stworzyc i napisac 15 stron tekstu w ciagu 2 godzin na wczoraj?
Tylko posklejać z innych może się da w tym czasie.
Współczuję!
Krzysztof

10. Data: 2003-01-16 13:16:55

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" wrote:

> (...)
> PS. Jak stworzyc i napisac 15 stron tekstu w ciagu 2 godzin na wczoraj?

Uzyć wehikułu czasu.
W braku takowego -
Użyć wyszukiwarki.
Pościągać po niedużym kawałku z każdego znalezionego tekstu.
Skleić w całość, poprawić błędy ortograficzne i stylistyczne autorów.
Dodać garść słów pochodzenia obcego, jak najmniej znanych w środowisku
(np. matematycznych dla biologów :-))
Całość zadedykować Najważniejszemu Szefowi.

Krycha&Co(ty)

IV FESTIWAL SZTUKI OGRODÓW - Wystawa w Pszczynie: 5-8.06.2003 r.
nie jest źle
Gdze kupic w Łodzi nasiona ....
czy bluszcz odrośnie?
Popiol z drzewa lisciastego