Spodlenie kobiecolewackie.

41. Data: 2019-01-02 17:50:31

Temat: Re: Spodlenie kobiecolewackie.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/01/2019 o 14:21, XL pisze:

> Pewnie że tak. Jak przychodzi co do czego, to zgodnie ,,współpracują". W
> Polsce takie się strzyże.

to mi wyjasnilo skad u ciebie brak wlosow

--
gazebo

42. Data: 2019-01-02 19:37:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2019 o 17:50, gazebo pisze:

> to mi wyjasnilo skad u ciebie brak wlosow

Bo najprawdziwsze są dobrze ogolone owieczki. ;)

Ewa

43. Data: 2019-01-02 23:03:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Bo najprawdziwsze są dobrze ogolone owieczki. ;)

Nie golę się.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

Nie utrzymuję Owsiaka!
czyli pogaństwo vs. wartości!
Konsultacje społeczne o 5G, do 30 grudnia
Zabójca ks. Jerzego Popiełuszki...
PRO-STY-TU-CJA!