Przyprawy do zup

1. Data: 2004-09-22 17:54:55

Temat: Przyprawy do zup
Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Tak z ciekawości chciałam skonfrontować, jakie dajecie przyprawy do zup.
U mnie jest wygląda to tak:
* pomidorowa: ziele angielskie, listek laurowy, maggi, pieprz, sól
(koperek/pietruszka)
* kapuśniak: pieprz ziołowy, kminek, sól, czosnek, papryka słodka czerwona
* barszcz biały: majeranek, czosnek, sól
* ogórkowa: ziele angielskie, listek laurowy, czosnek, sól, maggi (koperek)
* jarzynowa: sól, maggi, pieprz
* krupnik: maggi, sól, pieprz
* szczawiowa: listek laurowy, ziele angielskie, sól, maggi
* rosół: maggi, sól (pietruszka)
*pieczarkowa/ grzybowa: sól, maggi, pieprz
* barszcz czerwony: czosnek, sól, majeranek

Paulinka

1. Data: 2004-09-22 18:06:10

Temat: Re: Przyprawy do zup
Od: "krecik" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
>
> Tak z ciekawości chciałam skonfrontować, jakie dajecie przyprawy do zup.
> U mnie jest wygląda to tak:
[...]
To chyba tylko po to, aby zepsuć lub zabić smak zup(y)
Polecam wlewanie wszędzie octu.
krecik

1. Data: 2004-09-22 18:07:37

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

krecik z adresu k...@v...pl w wiadomości
cisf4n$3mh$...@n...news.tpi.pl wymodził(a) :

> To chyba tylko po to, aby zepsuć lub zabić smak zup(y)
> Polecam wlewanie wszędzie octu.

O widzisz zapominałam, że do buraczkowej walę ocet:).

Paulinka

1. Data: 2004-09-22 18:08:43

Od: "krecik" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O widzisz zapominałam, że do buraczkowej walę ocet:).
Walnij sobie stolca, to odbarcza mózg!
krecik

1. Data: 2004-09-22 18:13:52

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

krecik z adresu k...@v...pl w wiadomości
cisf9g$4p4$...@n...news.tpi.pl wymodził(a) :

> Walnij sobie stolca, to odbarcza mózg!

Heh szkoda, że nie mogę Ci zaproponowac tego samego, wszak dżdżownice nie
mają mózgu:( .

--
Paulinka

1. Data: 2004-09-22 18:16:39

Od: "krecik" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heh szkoda, że nie mogę Ci zaproponowac tego samego, wszak dżdżownice nie
> mają mózgu:( .
1:0 dla mnie
krecik

---
I love Lumbricus

1. Data: 2004-09-22 22:03:14

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Sep 2004 19:54:55 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Paulinka*, w
wiadomości news:<news:cisefn$h0$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> * pomidorowa: ziele angielskie, listek laurowy, maggi, pieprz, sól
> (koperek/pietruszka)

bez maggi i dodaję jeszcze ząbek czosnku

> * kapuśniak: pieprz ziołowy, kminek, sól, czosnek, papryka słodka czerwona

majeranek, ziele, liść, pieprz, sól, czosnek

> * barszcz biały: majeranek, czosnek, sól

j.w. czasami czosnek, czasami nie

> * ogórkowa: ziele angielskie, listek laurowy, czosnek, sól, maggi (koperek)

sól, pieprz ;>

> * jarzynowa: sól, maggi, pieprz

sól, pieprz, ziele, liść

> * krupnik: maggi, sól, pieprz

j.w.

> * szczawiowa: listek laurowy, ziele angielskie, sól, maggi

sól

> * rosół: maggi, sól (pietruszka)

liść, ziele, pieprz, sól

> * barszcz czerwony: czosnek, sól, majeranek

A to robi Tylko Jej Wysokość Matka :)
Jak można dodawać maggi? Przecież to zabija smak! IMVHO
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-09-23 05:43:05

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ti`Ana z adresu yennefer12*antyspam*@go2.pl w wiadomości
v...@c...net wymodził(a) :

> Jak można dodawać maggi? Przecież to zabija smak! IMVHO

A ja bardzo lubię ten smak, ale tylko jeden rodzaj mi pasuje - oryginalna
maggi w kwadratowej butelce.
Paulinka

1. Data: 2004-09-23 06:00:02

Od: emati <e...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paulinka napisał:

> [...]
> v...@c...net wymodził(a) :

> A ja bardzo lubię ten smak, ale tylko jeden rodzaj mi pasuje - oryginalna

a propos maggi, maggi to nic innego jak wywar z lubczyku....
dosypiesz suszonego lubczyku i masz to samo (no prawie)

1. Data: 2004-09-23 06:22:29

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Sep 2004 08:00:02 +0200, Waćpanna lub Waćpan *emati*, w
wiadomości news:<news:citouv$mkp$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> a propos maggi, maggi to nic innego jak wywar z lubczyku....
> dosypiesz suszonego lubczyku i masz to samo (no prawie)

a glutaminian sodu? :> to już może być uzależnienie...
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,
choć gdyby mogła - jadłaby dżem."

Powidła prawdziwe
do czego sluzy
[Poznan] zielony pieprz