Sport Klinika w Żorach

1. Data: 2003-08-31 09:20:57

Temat: Sport Klinika w Żorach
Od: "Paunow" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądałam sobie ich stronkę internetową i muszę powiedzieć że podobają mi
się ich metody leczenia kolanka.Tylko że nie wiadomo nic na temat tego czy
jest to prywatna klinika,czy mają umowy z NFZ i ile kosztuje
wizyta(operacja) u nich.Jakby ktoś miał info na ten temat to proszę.Aha i
wasze opinie o tej klinice(jak ktoś był oczywiście).
Pzdr
Paulina

2. Data: 2003-08-31 10:13:39

Temat: Re: Sport Klinika w Żorach
Od: "Michal" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wizyta(operacja) u nich.Jakby ktoś miał info na ten temat to proszę.Aha i
> wasze opinie o tej klinice(jak ktoś był oczywiście).

Na www masz emaile to się zapytaj po prostu :)
Ale nie wydaje mi się aby mieli podpisaną umowę z NFZ, ale moge się mylić.

3. Data: 2003-08-31 13:35:36

Od: "Paunow" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już pisałam ale nie dostałam odpowiedzi zwrotnej.Gdybym dostała nie
pisałabym tutaj :)

4. Data: 2003-08-31 19:49:28

Od: vlad <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paunow wrote:
CUT

Maja umowe z NFZ ale jezeli chcesz cokolwiek zrobic w ramach
ubezpieczenia to nastaw sie na dluzsze czekanie.
Najlepiej zadzwon i zapytaj - nr do recepcji jest na stronie.
Ale jezeli moge cos polecic - zalatw sprawe prywatnie zwlaszcza jezeli
chodzi o zabiegi rekonstrukcyjne kolana.
Za pieniadza placone przez NFZ wszedzie dostaniesz standardowe
materialy. Jezeli placisz- do zabiegow stosowane sa materialy z
najwyzszej polki .
Vlad

kłopoty żołądkowe
czy mozna cos poradzic ? (ginekolog)