Sposób na chore gardziołko

1. Data: 2004-06-03 08:31:47

Temat: Re: Sposób na chore gardzio3ko
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj innego lekarza i przypomnialo mi sie...
sa srodki homeopatyczne Dagomed 1 i 24, pamiec zawodzi ale jeden z tych
numerkow jest na pewno na gardlo, poczatkowo podajesz po 5 granulek co dwie
godziny (wiem ze na ulotce zalecaja chyba co 4 godziny, ale ten sposob
dawkowania znam od pani doktor homeopaty), smialo mozesz dac swojej coreczce
wtakich dawkach, ja podawalam Przemkowi jak mial 4 miesiace.... i poszlo
bokiem
acha, te granulki sa slodkie i dzieci raczej chetnie sobie to ssaja, mozesz
tez rozpuscic w kieliszku w odrobinie wody i dac do wypicia
pozdrowki
Ewa (jeszcze Krakow)

i sorka ze tak nierobotkowo

1. Data: 2004-06-03 14:19:18

Temat: Sposób na chore gardziołko
Od: Julka <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podajcie proszę Wasze domowe sposoby na chore gardziołko u maleństwa.
U nas 2 razy dostałyśmy od razu antybiotyk :(.
Julka i Emilka (29.01.2004)

Lawenda poszukuje
xxx Madame Rimsky-Korsakov
Strona - kurs siatki i szydełka