Sposob na przeziebienie

1. Data: 2000-10-04 20:12:51

Temat: Sposob na przeziebienie
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Ktos wczesniej zadal podobne pytanie, wiec podziele sie metoda, ktora mnie stawiano
na nogi po przemarznieciu w gorach.
Ubieramy sie w ciepla pizame, gruby sweter i skarpetki. Pod reka lokujemy sobie co
najmniej 2 aspiryny. Scielimy lozko.
2 jajka - same zoltka
Cukier - duzo
Setka spirytusu (!) albo wodki
Szklanka mleka
Z jajek i cukru robimy kogiel mogiel. Wlewamy spiryt, zalewamy goracym mlekiem.
Zabieramy kubek z lekarstwem do lozka, wlazimy pod koldre. Lekarstwo wypijamy,
zjadajac rowniez aspiryne. Przykrywamy sie po same uszy i od razu idziemy spac - po
tej dawce nie powinno byc to trudne :-))
Po paru godzinach jakas zyczliwa dusza budzi nas, rozbiera z przepoconych ciuchow,
wyciera i daje nowy zestaw ciuchow tudziez ponawia dawke.
Jezeli bylo to tylko zwykle przeziebienie, to rano wstajemy jak nowo narodzeni.
(tylko trzymac sie z daleka od samochodu, bo alkohol nadal w nas krazy). Jezeli
(odpukac) grypa, zostajemy w lozeczku.
System skutkuje - osobiscie wrocilam raz wieczorem z nart z goraczka, a rano znowu
jezdzilam i do konca wyjazdu juz mi nic nie bylo. I jakos nawet kaca sie nie ma.

--
Magdalena W.
=====================

1. Data: 2000-10-05 07:50:35

Temat: Re: Sposob na przeziebienie
Od: "Grzegorz Pajak" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Lekarstwo wypijamy, zjadajac rowniez aspiryne.

Od zawsze mialem awersje do mieszania spirytu z prochami. Takie polaczenie
procentow z aspiryna nie powoduje jakis skutkow ubocznych?

Grzegorz Pająk

1. Data: 2000-10-05 07:56:18

Od: KYLEK <k...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja robie podobnie tylko wypijam duze mocno grzane piwo z
miodem lub goraca herbate z 50 ml wodki

1. Data: 2000-10-05 08:11:01

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Pajak wrote:

> Od zawsze mialem awersje do mieszania spirytu z prochami. Takie polaczenie
> procentow z aspiryna nie powoduje jakis skutkow ubocznych?

Salicylany nie mają interakcji z alkoholem
Nie należy natomiast mieszać alkoholu z antybiotykami.

sadyl

1. Data: 2000-10-05 08:18:00

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KYLEK <k...@p...man.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...man.lublin.pl...
> ja robie podobnie tylko wypijam duze mocno grzane piwo z
> miodem lub goraca herbate z 50 ml wodki

O to to. Naczynia krwionosne sie wtedy rozszerzaja i lepiej dzialaja
substancje biologicznie czynne zawarte w czosnku lub miodzie. Generalnie
polecam tez intensywna dawke wysilku fizycznego (solidna koszykowka, albo
cos podobnego) - moze sie wydawac dziwne, ale sprawdzilem na sobie, ze
wypala to z organizmu wiekszosc swinstw. Oczywiscie ma to zastosowanie tylko
na samym poczatku rozwoju chorobska.

Jader

1. Data: 2000-10-05 08:25:34

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Pajak napisał(a) w wiadomości: <39dc32b3$1@news.vogel.pl>...
><Lekarstwo wypijamy, zjadajac rowniez aspiryne.
>
>Od zawsze mialem awersje do mieszania spirytu z prochami. Takie polaczenie
>procentow z aspiryna nie powoduje jakis skutkow ubocznych?

A copowiesz na spirytus salicylowy? to prawie to samo co alkohol z aspiryna
;)))
BB

1. Data: 2000-10-05 08:51:08

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BB wrote:

> A copowiesz na spirytus salicylowy? to prawie to samo co alkohol z aspiryna

...ale stosunkowo nieczęsto stosuje się go wewnętrznie :))
(niesmaczny jest)

sadyl

1. Data: 2000-10-05 09:27:36

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote in message <8rhdfs$ck0$1@flis.man.torun.pl>...
> [...]
>wypala to z organizmu wiekszosc swinstw. Oczywiscie ma to zastosowanie tylko

Coz, mozna polaczyc wspomniane lekarstwa z pewnym specyficznym rodzajem wysilku
fizycznego. Nieco przyjemniejszym niz koszykowka ;-))) Dziala, sprawdzone!

Magda

1. Data: 2000-10-05 09:29:19

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena W. <z...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
>Coz, mozna polaczyc wspomniane lekarstwa z pewnym specyficznym rodzajem
wysilku fizycznego. Nieco >przyjemniejszym niz koszykowka ;-))) Dziala,
sprawdzone!

Ale mozna niechcacy kogos jeszcze zainfekowac...

Jader ;)

1. Data: 2000-10-05 11:05:51

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...

>...ale stosunkowo nieczęsto stosuje się go wewnętrznie :))
>(niesmaczny jest)
Widzisz a ja wogoel go wewnetrznie nie stosowalam ale jak milam problem z
podobna do zaprezentowanej kuracja to mi lekarz tak wyjasnil :)))
W kazdym badz razie (choc samo juz alkoholu nie spozywam w zadnej postaci)
to polecam kuracje "rumowa" w rownych proporcjach stosowac wewnetrznei i
zewnetrznie :)))
BB

salata lodowa
pieprz - czy mozna sie uzaleznic?
Sałatka z kurczaka wędzonego
Popsuła mi się lodówka i koniec z kolacjami
hot wingsy