Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu

1. Data: 2017-05-23 18:11:02

Temat: Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu
Od: Marcin Tomczak <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem jak wy sobie z tym radzicie. Ja szczerze mówiąc zasłaniam okna
zasłonami, pewnie jak większość, ale nie lubię siedzieć tak po ciemku. Może mądrzejsi
ode mnie odkryli już metodę na niższą temperaturę (najlepiej 22-24 stopnie ;) w domu?
:)

2. Data: 2017-05-23 23:07:41

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 18:11, Marcin Tomczak pisze:
> [...]
ode mnie odkryli już metodę na niższą temperaturę (najlepiej 22-24 stopnie ;) w domu?

Porządny klimatyzator.
W zimie daje tanie ciepło.

3. Data: 2017-05-24 08:54:28

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Tomczak <m...@w...eu> napisał(a):

> Może mądrzejsi ode mnie odkryli już metodę na niższą temperaturę (najlepiej 22-24
stopnie ;) w domu? :)

Odkryli - klime.

Jak gotujesz w kuchni, pieczesz, kapiesz sie, suszysz wlosy, a sprzet elektroniczny
w domu
wydziela duzo ciepla to nie ma sily, zeby obnizyc temp. w srodku do 22 stopni bez
klimy
- zwlaszcza, jak przegrody zewnetrzne latem nagrzane sa juz np. do 28 stopni.

4. Data: 2017-05-24 23:20:44

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ode mnie odkryli już metodę na niższą temperaturę (najlepiej 22-24 stopnie ;) w domu?

http://witrynawiejska.org.pl/przesiebiorczosc/ekolog
ia/item/25970-klimatyzacja-prosto-z-ziemi

5. Data: 2017-05-25 09:38:09

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 23:20:46 UTC+2 użytkownik z napisał:
> http://witrynawiejska.org.pl/przesiebiorczosc/ekolog
ia/item/25970-klimatyzacja-prosto-z-ziemi

To nie jest głupie, ale do klimatyzacji chałupy nadaje się równie dobrze
jak machanie gazetą w salonie. Gość ma w lecie nawiew powietrza o temp.
+16 C, w chałupie ma dajmy na to +25, wentylując 400m3/h wyssie 1,22 kW
ciepła, a przez ściany, okna i dach wlezie mu w tym czasie 5kW na ten przykład.

L.

6. Data: 2017-05-25 10:17:14

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.05.2017 o 09:38, Lisciasty pisze:
> [...]
> ciepła, a przez ściany, okna i dach wlezie mu w tym czasie 5kW na ten przykład.

No i Pan Roman musi delektowac sie zapachem wnetrza grobu/piwnicy, nie
wspomijac juz o hodowli najrozmaitszych karakanow i glizd w swojej
innowacyjnej instalacji

7. Data: 2017-05-25 13:38:29

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 10:17, tomekp pisze:

> No i Pan Roman musi delektowac sie zapachem wnetrza grobu/piwnicy, nie
> wspomijac juz o hodowli najrozmaitszych karakanow i glizd w swojej
> innowacyjnej instalacji

Wydziwiacie towarzysze. Nie wiem czy dokładnie takie ale podobne
rozwiązanie ma znajomy i sobie chwali. Zwłaszcza że alergik

8. Data: 2017-05-25 14:09:30

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 maja 2017 13:38:32 UTC+2 użytkownik z napisał:
> Wydziwiacie towarzysze. Nie wiem czy dokładnie takie ale podobne
> rozwiązanie ma znajomy i sobie chwali. Zwłaszcza że alergik

Ja nie napisałem że to nie jest dobre. Ale pisanie, że to zastąpi
3,5kW klimę to bzdura jak stąd do Moskwy :>

L.

9. Data: 2017-05-25 14:15:05

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ode mnie odkryli już metodę na niższą temperaturę (najlepiej 22-24 stopnie ;) w domu?

Ale jest to sposób na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu.
Czy do 22-24. Nie jestem pewny. Wszak pytający nie nazwał tego warunkiem
koniecznym :-)

10. Data: 2017-05-25 22:31:46

Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-05-23 16:11, Marcin Tomczak <m...@w...eu> wrote:
> Może mądrzejsi ode mnie odkryli już metodę na niższą
> temperaturę (najlepiej 22-24 stopnie ;) w domu? :)

Zmień ściany na grubsze i posadź drzewa dookoła domu żeby było trochę
cienia. No i w dzień NIE otwieraj okien.

Materac - taki będzie dobry?
Gdzie kupić taki mebel?
Samsung Eco Bubble
Szkodliwe pralki