Spotkałam ich w Pruszkowie.

1. Data: 2017-06-10 23:04:19

Temat: Spotkałam ich w Pruszkowie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.wp.pl/syryjczyk-wole-umrzec-od-bo
mb-w-syrii-niz-z-glodu-w-polsce-6027715320792193a

Ach, to ci. Swego czasu wychodząc od rodziny w Pruszkowie natknęłam się na
chodniku pod domem na dwie poowijane w chusty kobiety, z drogimi telefonami
w dłoniach, rozmawiające przez nie i zachowujące się bardzo hałaśliwie -
jakby oczekiwały, że powinnam ustąpić im z drogi...

2. Data: 2017-06-11 10:52:49

Temat: Re: Spotkałam ich w Pruszkowie.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 23:04, Ikselka pisze:
> [...]
> w dłoniach, rozmawiające przez nie i zachowujące się bardzo hałaśliwie -
> jakby oczekiwały, że powinnam ustąpić im z drogi...

Ja mijam czasem takich Polaków za granicą. Hałaśliwych, pijanych i
zbierających datki do plastikowego kubeczka pod marketami. Czemu nie
wracają do Polski skoro im tam tak źle, że muszą żebrać (telefony
komórkowe mają)? Przecież w Polsce nie ma wojny.
Może powinni ich deportować?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-06-11 11:36:47

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 10:52, Kviat pisze:
> [...]
> wracają do Polski skoro im tam tak źle, że muszą żebrać (telefony
> komórkowe mają)? Przecież w Polsce nie ma wojny.

Jak najbardziej powinni deportować, bydło winno być traktowane wszędzie
jednakowo, bez względu na narodowość.

Dębska

4. Data: 2017-06-11 11:42:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> wracają do Polski skoro im tam tak źle, że muszą żebrać (telefony
> komórkowe mają)? Przecież w Polsce nie ma wojny.

Powinni.

5. Data: 2017-06-11 11:42:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
mb-w-syrii-niz-z-glodu-w-polsce-6027715320792193a

> Jak najbardziej powinni deportować, bydło winno być traktowane wszędzie
> jednakowo, bez względu na narodowość.

Jak najbardziej.

6. Data: 2017-06-11 12:05:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 11:42, Ikselka pisze:
mb-w-syrii-niz-z-glodu-w-polsce-6027715320792193a

> Powinni.

I żeby ich zatrzymać w Polsce powinni otoczyć Polskę drutem kolczastym i
fosą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-06-11 12:39:46

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
>w dłoniach, rozmawiające przez nie i zachowujące się bardzo hałaśliwie -
>jakby oczekiwały, że powinnam ustąpić im z drogi...

Powinni je deportować, w Polsce nie wolno mieć drogich telefonów.

8. Data: 2017-06-11 13:05:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
mb-w-syrii-niz-z-glodu-w-polsce-6027715320792193a

> I żeby ich zatrzymać w Polsce powinni otoczyć Polskę drutem kolczastym i
> fosą?

Siebie. Od Polski wara, lewaczku.

9. Data: 2017-06-11 13:38:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 13:05, Ikselka pisze:
mb-w-syrii-niz-z-glodu-w-polsce-6027715320792193a

> Siebie. Od Polski wara, lewaczku.

Ja się pytam jak Polska ma ich zatrzymać u siebie głupolku :)

No dobra. Mają otoczyć siebie.

Pytanie pierwsze: jeżeli wszyscy dookoła otoczą się drutem, tylko Polska
nie, to Polska nie będzie otoczona drutem? :):)

A Jak Polska ma powstrzymać uchodźców? Otoczyć ich drutem czy siebie?

To teraz pytanie drugie: jeżeli Polska otoczy siebie drutem dla ochrony
przed uchodźcami, czy to nie będzie równoznaczne z otoczeniem drutem
Polaków?
I na to samo wyjdzie, jeżeli Polska otoczy drutem nie siebie, lecz
uchodźców. To wtedy też będzie otoczona drutem :)

To teraz mi wyjaśnij jak chcesz powstrzymać uchodźców, bez otaczania
Polski drutem kolczastym?
Bo widzisz, zniechęcanie uchodźców poprzez rujnowanie kraju i
wprowadzanie zamordyzmu katotalibskiego też skończy się otoczeniem
Polski drutem...
Ja rozumiem, że ty nie potrzebujesz ruszać się ze swojej wsi i jesteś
szczęśliwa, że nie przyjeżdżają do ciebie bekający i pierdzący Niemcy,
ale czemu tak bardzo nienawidzisz Polaków, że chcesz ich zamykać w getcie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-06-11 14:06:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
mb-w-syrii-niz-z-glodu-w-polsce-6027715320792193a

> Ja się pytam jak Polska ma ich zatrzymać u siebie głupolku :)
>
> No dobra. Mają otoczyć siebie.
>
> Pytanie pierwsze: jeżeli wszyscy dookoła otoczą się drutem,

Jeśli??? To już "wszyscy" przyjmują????

http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/308119875-Jedenascie-
krajow-europejskich-nie-przyjelo-uchodzcow.html

> tylko Polska
> nie, to Polska nie będzie otoczona drutem? :):)
>
> A Jak Polska ma powstrzymać uchodźców?

Muzułmańskich imigrantów ekonomicznych.

> Otoczyć ich drutem czy siebie?
>
> To teraz pytanie drugie: jeżeli Polska otoczy siebie drutem dla ochrony
> przed uchodźcami,

Muzułmańskimi imigrantami ekonomicznymi. Nie rób tu chlewu pojęciowego,
lewaku.

> czy to nie będzie równoznaczne z otoczeniem drutem
> Polaków?
> I na to samo wyjdzie, jeżeli Polska otoczy drutem nie siebie, lecz
> uchodźców. To wtedy też będzie otoczona drutem :)

Spoko, razem z wieloma innymi państwami. Razem będzie raźniej, damy radę w
tym więźniu. Zwłaszcza jeśli tacy jak ty będą po tej drugiej stronie drutu,
razem z muzułmanami. LOL

> To teraz mi wyjaśnij jak chcesz powstrzymać
> uchodźców,

Muzułmańskich imigrantów ekonomicznych. Nie ma kogo powstrzymywać - w
książeczkach wydrukowanych przez Merkel mają same niemieckie adresy
docelowe.
A powstrzymać chcę tylko Niemców - przed obdarzaniem Polski nimi.

> bez otaczania
> Polski drutem kolczastym?
> Bo widzisz, zniechęcanie uchodźców

Muzułmańskich imigrantów ekonomicznych.

> poprzez rujnowanie kraju i
> wprowadzanie zamordyzmu

Wolę własne ruiny i własny zamordyzm niż rządy Niemców i ciapatych.

> katotalibskiego też skończy się otoczeniem
> Polski drutem...

Muzułmanskich imigrantów ekonomicznych nie trzeba zniechęcać.
Głupi nie są, sami wiedzą, gdzie darmowa karma jest wystawiana.
NIE W POLSCE.

> Ja rozumiem, że ty nie potrzebujesz ruszać się ze swojej wsi i jesteś
> szczęśliwa,

Ba. Właśnie dlatego głosuję na PiS, bo mi to szczęście zapewnia. Rząd PO
chciał mi je zepsuć i potem uciec do Brazylii - a ja niby dokąd miałabym
uciec?

> że nie przyjeżdżają do ciebie bekający i pierdzący Niemcy,

BARDZO.

> ale czemu tak bardzo nienawidzisz Polaków, że chcesz ich zamykać w getcie?

Ciebie trzeba na pewno. Tych z kubeczkami spod niemieckiego sklepu
niekoniecznie. Bo zdrowi.

PS. Dobra, cwietia, nudzisz mnie już tak bardzo, że chyba naprawdę z tobą
skończę. Pa pa.

Warszawka jak zwykle górą
Sonda przedwyborcza
bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem
Oddawanie szpiku
Pac, pac, pac...