Spotkanie

1. Data: 2000-05-07 17:41:20

Temat: Spotkanie
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziekuje Boguslawowi Radzimierskiego za zorganizowanie
wspanialego spotkania w swoim ogrodzie. Poznalem przemile listowiczki i
listowiczow. Mam nadzieje ze beda nastepne.(przypominam deklaracje Ogrodu z
Powsina).
Pawel Slomczynski

2. Data: 2000-05-07 18:50:17

Temat: Podziękowanie
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję Bogusławowi Radzimierskiemu za umożliwienie
zwiedzenia swojego ogrodu i przemiłe w nim przyjęcie. Jestem zauroczona.
Ta wizyta mobilizuje mnie do poważnego potraktowania mojej ogrodniczej
działalności - Jagoda

3. Data: 2000-05-08 06:59:34

Temat: Re: Spotkanie
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Słomczyński" napisał:

> [...]
> listowiczow. Mam nadzieje ze beda nastepne.(przypominam deklaracje Ogrodu z
Dołączam się ze szczególnymi podziękowaniami dla Bugusława i Grażyny
oraz dla Jagody i Sylwka.
Wszystkim obecnym dziękuję za cudowną atmosferę którą wprowadzili w te
wspaniałe zakątki.
Krzysztof ( w imieniu własnym i żony)

4. Data: 2000-05-08 07:55:31

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Słomczyński" wrote:
> Serdecznie dziekuje Boguslawowi Radzimierskiego za zorganizowanie
> wspanialego spotkania w swoim ogrodzie. Poznalem przemile listowiczki i
> listowiczow. Mam nadzieje ze beda nastepne.

Rozumiem, ze myslisz o listowiczkach i listowiczach a takze spotkaniach

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-05-08 09:22:17

Temat: Odp: Spotkanie
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Słomczyński <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4VhR4.32806$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
> wspanialego spotkania w swoim ogrodzie. Poznalem przemile listowiczki i
> listowiczow. Mam nadzieje ze beda nastepne.(przypominam deklaracje Ogrodu

Jak już byliście tymi szczęśliwcami, to chociaż napiszcie co widzieliście,
co wyżebraliście, a nie tylko, że był fajnie.

Ciekawa i zazdroszcząca Wam
Majka

6. Data: 2000-05-08 09:36:06

Temat: Re: Spotkanie na ktorym nie bylem
Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspanialego spotkania w swoim ogrodzie. Poznalem przemile listowiczki i
> listowiczow. Mam nadzieje ze beda nastepne.(przypominam deklaracje Ogrodu

Zazdroscimy wszystkim, ktorzy mieli niewatpliwa przyjemnosc obejrzenia
ogrodu Boguslawa i poznania sie nawzajem, i smutno nam, ze nie wiedzielismy
nic o tym spotkaniu i nie moglismy sie zjawic co z pewnoscia bysmy zrobili,
gdyby nam o tym wspomniano ......

W imieniu wlasnym i wielu grupowiczow, z pozdrowieniami:
--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

7. Data: 2000-05-08 10:36:36

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

PaulCat wrote:
> Zazdroscimy wszystkim, ktorzy mieli niewatpliwa przyjemnosc obejrzenia
> ogrodu Boguslawa

Faktycznie jest czego zazdroscic. Tylko, ze teraz mysle o potraktowaniu
mojego ogrodu Roundupem i daniu sobie spokoju w tym temacie.

> i poznania sie nawzajem, i smutno nam, ze nie wiedzielismy
> nic o tym spotkaniu i nie moglismy sie zjawic co z pewnoscia bysmy zrobili,

A wyobraz sobie, ze byli tacy, ktorzy wiedzieli a sie nie zjawili.
Boguslaw jest przemilym czlowiekiem i przypuszczam, ze jeszcze kiedys
pozwoli grupowiczom na dostapienie zaszczytu ogladania jego ogrodu (bo
tak to traktuje osobiscie i tak to traktowac nalezy). Na pewno chetnie
by zaprosil wszystkich grupowiczow, ale juz i tak upilnowanie tych co
dostapili zaszczytu, by mu nie wywiezli pol ogrodu, graniczylo niemal z
cudem :-) Widok watahy ludzi biegajacych miedzy jego ukochanymi
roslinkami z lopatkami i szpadlami ukrytymi w rekawach musial go
napelnic przerazeniem. Ze nie dostal zawalu to sie dziwie. A nie dziwie
sie mu, ze pilnie ukrywa swoj ogrod przed swiatem.

Ja mysle, ze ludzie z Warszawy i okolic sa w uprzywilejowanej pozycji
wzgledem nas - oddalonych o setki kilometrow.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-05-08 10:57:54

Temat: Re: Odp: Spotkanie
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:
> Jak już byliście tymi szczęśliwcami, to chociaż napiszcie co widzieliście,

Eeee, te, no i teee ... ech ...
Mozesz poczekac az troche ochloniemy? Wiesz jak trudno zapamietac te
mnogosc roslin? A ile jeszcze nie widzielismy. Boguslaw pokazal nam co
chcial, a czego nie chcial pokazac, to na pewno pozostalo dla nas ukryte
mimo, ze kazdy zrobil po 10 rund po skalniaku i reszcie.

> co wyżebraliście, a nie tylko, że był fajnie.

Ja nie zebralem, a i reszta chyba tez nie - nie zauwazylem. Jedynie
Piotrek plakal o swierka wezowego ale nie dostal :-) Ale ten swierk i
tak by mu nie wlazl do samochodu.
A trudno tez zebrac o roslinki wielkosci paznokcia. Ja uwazam, ze szkoda
miec rosline jesli by sie miala zmarnowac. Jesli ktos w przyszlosci
trafi do ogrodu Boguslawa to niech sie wczesniej zaopatrzy w lupe.
Pokazywal Bogu: "o, a tu jest najmniejsza mieta swiata" - wszyscy kiwali
glowami, ale kto ja widzial? Z bardzo bliska mozna bylo zauwazyc kilka
zielonych kropeczek na kamykach i tyle.

9. Data: 2000-05-08 11:33:39

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisał:

> A trudno tez zebrac o roslinki wielkosci paznokcia. Ja uwazam, ze szkoda
> miec rosline jesli by sie miala zmarnowac. Jesli ktos w przyszlosci
> trafi do ogrodu Boguslawa to niech sie wczesniej zaopatrzy w lupe.
Tak, malutka skalnica, z 5 rozetek a podobno ma juz 10 lat.
> Pokazywal Bogu: "o, a tu jest najmniejsza mieta swiata" - wszyscy kiwali
> glowami, ale kto ja widzial? Z bardzo bliska mozna bylo zauwazyc kilka
> zielonych kropeczek na kamykach i tyle.
Łatwiej ją było powąchać niż dotknąć. Roslinka wielkosci siewek lobelii.
Nawet fachowcy z Powsina padli na kolana. A swoją drogą, niektóre
rosliny trudno podziwiać w innej pozycji.
Jak do tego dołożyć "najmniejszą wierzbę swiata" czy "najmniejszy
jałowiec swiata" i niedbale rzuconą uwagę: na swiecie jest hodowanych
nie więcej niż 10 egzemplarzy, to widzicie calą duszę kolekcjonera.
A takim jest bez wątpienia Bogusław.
Tak więc rozumiecie jaki stress musiał przeżyć rozdając swoje "dzieci".
Jak trochę ochłonie, próbujcie Go namówić na przyjęcie kolejnej
wycieczki.
Krzysztof

10. Data: 2000-05-08 13:15:11

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Podziekowania.
Istnieja w zyciu czlowieka zdarzenia ,ktore na dlugo zapisuja sie w pamieci.
Wizyta Wasza w ogrodzie to sprawila.
Serdecznie dziekuje za roslinki,tym bardziej cenne ze rozmnozone przez Was
samych.Wspolna wycieczka do arboretum w Rogowie scementowala ta nasza pasje
i potwierdzila ze idziemy sluszna droga.
Dziekuje serdecznie Jagodzie i Sylwkowi za pokazanie nam swojego ogrodu
urzadzonego w niepowtarzalnym stylu.Te stare kamienie i kola mlynskie robily
niesamowite wrazenie.
Gratulacje dla Piotra Siciarskiego za organizacje i przeogromna wiedze o
lisciakach (W Rogowie do kazdego nierozpoznanego lisciaka byl przywolywany
Piotr i Jacek,sila musialem ich przytrzymywac ,gdyz chcieli zmieniac bledne
napisy na lisciakach)
Krzysztofowi Koterbie za duza wrazliwosc do przyrody.
Jackowi Kaliszanowi i jego zonie za ciagle poszukiwania nowych rozwiazan w
ich ogrodach (niech Wam ladnie wykielkuja te nasiona.Acer palmatum
"Kaliszan" juz rosnie)
Rafalowi Wolskiemu za delikatna reprimende dotyczaca moich wrzosow.
Krzysztofowi Wilkowi i jego zonie za zamilowania zwiazane z wszystkim co w
wodzie rosnie,plywa,skacze.
Pawlowi Slomczynskiemu ze zaufal nam iz mamy cos do powiedzenia o naszym
hobby.
Jurkowi Zajacowi i jego cierpliwej zonie za niesamowita pasje do drzew
iglastych(niech wszystkie Twoje zdjecia sie udadza-nawet Ci wybaczam ze
obudziles mnie o 5 rano)
Dla Wszystkich ktorzy byli i ktorych nie bylo ale wspominalismy ich cieplo
podczas naszych rozmow.
Boguslaw Radzimierski.

sprzęt ogrodniczy
Veni, vidi ...