Spoznia sie okres.

1. Data: 2000-12-18 13:44:12

Temat: Spoznia sie okres.
Od: "Adam Grzybowiński" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wczoraj minal termin u ok. 18 letniej dziewczyny,
kilka stosunkow przerywanych z prezerwatywa,
ostroznosc na maksimum, praktycznie nie bylo mozliwosci zaplodnienia a mimo
wszystko sie spoznia :(
Dodam, ze byly to pierwsze w zyciu kontakty seksualne dziewczyny.
Test dal wynik ujemny, czyli ciazy brak, wiec co?
Prosze o pilna odpowiedz.
Adam
g...@p...com

2. Data: 2000-12-18 14:10:05

Temat: Re: Spoznia sie okres.
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dodam, ze byly to pierwsze w zyciu kontakty seksualne dziewczyny.
> Test dal wynik ujemny, czyli ciazy brak, wiec co?

Zrób drugi test, potem USG(prywatnie)

3. Data: 2000-12-18 15:56:50

Od: Tomek <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mlodej dziewczyny przed pierwsza ciaza okres nie musi byc super
regularny... takze spokojnie moze sie jeszcze spoznic... duzo zalezy
od stanu emocjonalnego, pogody itp...
a z testami roznie bywa - zalezy od firmy produkujacej... slyszalem
kilka przypadkow, ze pokazywaly wyniki ujemne a mimo to...
pozdrawiam
Lukasz
l...@p...onet.pl

Pozdrowienia

Tomek

4. Data: 2000-12-18 20:14:53

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Grzybowiński" <g...@p...com> wrote in message
> [...]
> Dodam, ze byly to pierwsze w zyciu kontakty seksualne dziewczyny.
> Test dal wynik ujemny, czyli ciazy brak, wiec co?

Jak się boisz zostać tatusiem to se zawiąż na supełek, albo szklanka wody,
zamiast.
Jacek

5. Data: 2000-12-18 21:24:26

Od: Krzysztof Zieliński <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Grzybowiński" <g...@p...com> napisał w wiadomości

> Test dal wynik ujemny, czyli ciazy brak, wiec co?

Nic. Nieregularny okres. Zdarzają się przypadki że przychodzi po 40 dniach.

Krzysztof Zieliński
* Politechnika Warszawska * MEiL *

6. Data: 2000-12-18 21:31:54

Od: "jagut" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Grzybowiński" wrote in message

> [...]
mimo
> wszystko sie spoznia :(
> Dodam, ze byly to pierwsze w zyciu kontakty seksualne dziewczyny.

Zaznaczam, nie jestem lekarzem, ale znam kilka przypadków, gdzie okres po
pierwszych kontaktach opóźnił się lub przyśpieszył, bądź całkiem
"przeregulował" - np. jeden z nich : przed - ok.25-28dni, bezpośrednio
po -ok. 34,35 dni, a już później ok.30,31dni.
Ale myśle, że zamiast się denerwować, lepiej iść do ginekologa, nawet
profilaktycznie (jeżeli się w najbliższych dniach nie pojawi).

jagut

7. Data: 2000-12-18 21:51:28

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam, ze byly to pierwsze w zyciu kontakty seksualne dziewczyny.

ale nie ostatnie

8. Data: 2000-12-18 21:53:12

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o pilna odpowiedz.
> Pozdrawiam

Mam wozek gleboki,
jak chcesz to podesle ;)

9. Data: 2000-12-19 06:17:06

Od: "Adam Grzybowiński" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <w...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a z testami roznie bywa - zalezy od firmy produkujacej... slyszalem
> kilka przypadkow, ze pokazywaly wyniki ujemne a mimo to...

i nie ma juz wtedy "ratunku" ?
--
Adam
g...@p...com

10. Data: 2000-12-19 12:16:12

Od: "Joanna Czaplinska" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Grzybowiński <g...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:91l4a5$a6c$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Dodam, ze byly to pierwsze w zyciu kontakty seksualne dziewczyny.
> Test dal wynik ujemny, czyli ciazy brak, wiec co?

Moze byc stres i przesuniecie okresu.
Z "domowych" metod na przyspieszenie okresu polecam goraca kapiel albo
wizyte w saunie. Moze - nie musi pomoc.

Joanna

kiedy brac witaminy
Zyban?