Sprzeczka tortowa

1. Data: 2001-05-30 20:32:15

Temat: Sprzeczka tortowa
Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie,wlasnie zajrzalam na grupe po krotkiej przerwie no i wcielo mnie po
prostu jak zobaczylam te cala drake ananasowa.Juz chyba nigdy nic nie napisze
jak mi sie uda zrobic cos dobrego z czyjegos przepisu bo to wywoluje jakies
straszne erupcje nagromadzonych emocjiNie chcialam tym razem kupowac tortu w
cukierni ani piec mojego czekoladowego tortu a nie mialam czasu robic
eksperymentow, potrzebowalam dobrego,sprawdzonego przepisu,ktory wlasnie zawsze
wychodzi i smakuje ludziom(zwyklym smiertelnikom) .Eksperymentowac to sobie
moge na mezu w zaciszu domowym(bez podtekstow) a nie na gosciach.A testowac
tortow zeby potem podac gosciom to nie chce bo to zbyt kaloryczne he he (i tak
teraz co tydzien jakas okazja) Ja od przepisow oczekuje wlasnie
niezawodnosci.Oczekuje,ze ktos je dobrze przetestowal i moge zaufac,ze dana
rzecz sie uda i bedzie smaczna.Na bazie takiego przepisu moge robic swoje
eksperymenty ale przepis oryginalny powinien byc wlasnie taki,ze wszystko
wyjdzie bez problemu.Lubie tez rzeczy proste bo dosyc sie nawyzywam w gotowaniu
pracochlonnym robiac np.sosy meksykanskie wedlug oryginalnych receptur, takze w
innych potrawach skroty mile widziane.Teraz to juz widze,ze jak cos komus
smakuje i chce
sie tym podzielic to lepiej wyslac e-mail tylko a nie tak publicznie bo potem
taka draka...a przeciez de gustibus non est disputandem.Swoja droga to mam
takie spostrzezenie(prywatne:-)),ze na grupach anglo czy hiszpanskojezycznych
to nie ma tego typu dyskusji,ludzie sie nie zacietrzewiaja tak latwo.Jak
pierwszy raz zobaczylam polskie grupy to to co je wyroznialo od innych to
wlasnie takie akcje ciezkie,siedzialam z otwarta buzia ze zdziwienia.Moze to
jest taka nasza cecha polska,ze robimy z igly widly ,myslimy,ze wszyscy nam
chca wsadzic szpile albo sami staramy sie ja wsadzic innym i nie potrafimy sie
zrelaksowac.Ta grupa jeszcze nie jest taka zla,przynajmniej nie uzywamy
brzydkich wyrazow hi hi hi.
Dotka
Jeszcze uwielbiamy serniczek Joasi Duszczynskiej! A co mi tam,naraze sie!!!

1. Data: 2001-05-31 07:15:14

Temat: Odp: Sprzeczka tortowa
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilibell555" <l...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
napisze
> jak mi sie uda zrobic cos dobrego z czyjegos przepisu bo to wywoluje

Witaj na antenie!

Cała draka wzięła się z tego, ze ktos bardzo niepochlebnie wyrazil sie o
torcie, tak wiec chwalic mozesz do woli i nikt nie bedzie sie czepial.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-05-31 09:36:33

Temat: Re: Sprzeczka tortowa
Od: "GG." <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ze na grupach anglo czy hiszpanskojezycznych
> to nie ma tego typu dyskusji,ludzie sie nie zacietrzewiaja tak latwo.
Bo tam sa inne temperatury, które wpływają kojąco na rozum - po prostu z
byle czego nie chce się robic awantury. A swoją droga - co mnie obchodzi co
ktoś napisałna tema ttortu. Mnie smakował , rodzinie też , więc lubię Magde
i mam w d**** co pisza inni. Czekam zresztą na odpowiedź, czy nie za dużo
tej mąki w przepisie podanym na grupie.
Aha ! i smacznie Was wszystkich pozdrawiam.

Gg.

1. Data: 2001-06-06 18:24:12

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Barbara <b...@p...onet.pl> wrote:

> Użytkownik "Lilibell555" <l...@a...com> napisa" w wiadomości
> mnie po
> napisze
> jakies
>
> Witaj na antenie!
>
> Ca"a draka wzię"a się z tego, ze ktos bardzo niepochlebnie

Porawiam, lekko niepochlebnie.

> wyrazil sie o
> torcie, tak wiec chwalic mozesz do woli i nikt nie bedzie sie czepial.

Ja sie bede czepial! ;-)

Wladyslaw

1. Data: 2001-06-07 06:11:19

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Ja sie bede czepial! ;-)
>
>Wladyslaw

Och wiec moze tak jak Krysia schowam sie za slup coby mnie nie trafily Twe
krytyki!!! :-)))
Dotka -nocny marek

1. Data: 2001-06-07 08:06:33

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilibell555 <l...@a...com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...aol.com

> Och wiec moze tak jak Krysia schowam sie za slup coby mnie
nie trafily Twe
> krytyki!!! :-)))

A moim skromnym zdaniem mieliśmy na grupie Pierwsze w
historii Wirtualne Obrzucanie się Tortami.

AgataW.

1. Data: 2001-06-07 08:09:44

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> A moim skromnym zdaniem mieliśmy na grupie Pierwsze w
> historii Wirtualne Obrzucanie się Tortami.

ROTFL :)

Jader

1. Data: 2001-06-07 08:32:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 07 Jun 2001 06:11:19 GMT, l...@a...com (Lilibell555)
wrote:

>Och wiec moze tak jak Krysia schowam sie za slup coby mnie nie trafily Twe
>krytyki!!! :-)))
>Dotka -nocny marek

Chodz do mnie za slup. Bedziemy Wladyslawa obrzucac tortami.
Takze fasolka po bretonsku i barszczem, chcesz?

wracam za slup

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-07 18:24:02

Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 07 Jun 2001 09:32:34 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> [...]
>wrote:
>

>Chodz do mnie za slup. Bedziemy Wladyslawa obrzucac tortami.
>Takze fasolka po bretonsku i barszczem, chcesz?

Uwazajcie , on ma Larousse'a ... ;-)))))

LOL

Art (Gruby) z pod biurka...

1. Data: 2001-06-08 04:38:23

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Art (Gruby) <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> wrote:

> Uwazajcie , on ma Larousse'a ... ;-)))))

A to gruby i ciezki wolumen!

Wladyslaw

Wędzenie
Andruty