Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)

191. Data: 2007-04-18 14:02:59

Temat: Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> [...]
> na przeżycie, aby praca męska (praca człowieka to najdroższy rodzaj pracy
> produkcyjnej) nie wystarczała na utrzymanie rodziny. Kobieta zmuszona była
> pójść do pracy - jeszcze gorzej opłacanej niż ta męska. Można tutaj wyliczać
> więcej z tej dziedziny... Tylko po co? Kto nie myśli - nie zrozumie i tego,
> myślącym wystarczy obserwacja - bo niewiele się zmieniło - zrabowano majątek
> wspólny udziałowców - Narodu Polskiego. Banki nie udzielały kredytów na
> small business, a jeżeli nawet - to tak wysokooprocentowany, że legalne

A Ty biedaku nie zauważyłeś, że jesteśmy 100-150 lat później?

E.

192. Data: 2007-04-18 14:07:46

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):

> A Ty biedaku nie zauważyłeś, że jesteśmy 100-150 lat później?

Traktorzystka :-(

XL wiosenna :-)
"Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono."
W.Szymborska

193. Data: 2007-04-18 14:08:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> A Ty biedaku nie zauważyłeś, że jesteśmy 100-150 lat później?

1000 lat za Murzynami - gdzie wszystkie dzieci należą do ojca - rozwody jak
na lekarstwo... Mam nadzieję, że dożyję czasu, gdy Polacy wezmą przykład ze
znacznie starszych cywilizacji niż Moise-Chazarów...

194. Data: 2007-04-18 14:10:23

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <m...@y...com> wrote in message

> Trochę za mało

Masz rację we tym, co napisałeś w uzupełnieniu.
Jednak trudno napisać na ten temat absolutnie wszystko. Ja skupiłam się
na czymś innym, niż Ty, ale to wszystko ma wspólny mianownik.

195. Data: 2007-04-18 14:12:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Traktorzystka :-(

Nie wiem dlaczego, ale wygląda na chłopkę, a nawet tylko na fornalkę - oraz
komuszy awans społeczny, który zmienił jej anturaż, ale w kiepale pozostała
dawna mierzwa...

196. Data: 2007-04-18 14:15:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację we tym, co napisałeś w uzupełnieniu.
> Jednak trudno napisać na ten temat absolutnie wszystko. Ja skupiłam się
> na czymś innym, niż Ty, ale to wszystko ma wspólny mianownik.

Owszem - ale oraganizmy proste skutecznie reagują na takie sprawy:
jasno - ciemno
ciepło - zimno
syto - głodno

197. Data: 2007-04-18 14:18:22

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Owszem - ale oraganizmy proste skutecznie reagują na takie sprawy:
> jasno - ciemno
> ciepło - zimno
> syto - głodno

Dlatego te "złożone" powinny im próbować jak najwięcej uświadamiać,
nawet w obliczu zagrożenia zadeptaniem.
Tylko żeby te "złożone" jeszcze trochę bardziej się mnożyły, a tu raczej
grozi wyginięcie ;-)

198. Data: 2007-04-18 14:32:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego te "złożone" powinny im próbować jak najwięcej uświadamiać,
> nawet w obliczu zagrożenia zadeptaniem.
> Tylko żeby te "złożone" jeszcze trochę bardziej się mnożyły, a tu raczej
> grozi wyginięcie ;-)

Dokonałem próby mnożenia się, a słyszę, że moje dziecko, gdzieś tam,
odwodnione jest.
Tak jakby to była moja wina - to po cholerę tyle krzyczałem - że nawet
głucha by usłyszała? Wyłączyła mój obowiązek biorąc na siebie wszystkie
skutki takich działań .
I na dodatek nie ja spowodowałem, że pozostał kanał jednostronnej
łączności i do tego publiczny, gdyż błagałem, prosiłem...
A wnusia moja odlatuje do Londynu, zaczęła u mnie mówić i bardzo do mnie
się kleiła - tylko miesiąc starsza od dziecka Syli. Czy ona nie rozumie, że
dziecku potrzebny ojciec - bardziej niż matka? Bo ojciec jest tym
fundamentem, opoką, na której buduje się rodzina - jest korzeniem drzewa, a
matka - pękiem łyka z żywotnymi sokami...

199. Data: 2007-04-18 14:45:22

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <m...@y...com> wrote in message

> Ta propaganda wywodzi się z ubiegłej epoki, kiedy "kobiety na traktor",
> rodziny "do stołówek", a dzieci do żłobków, przedszkoli i drużyn HSPS...
> Nawet zbyt długie karmienie piersią było szkodliwe - najlepszą odżywką
> mleko w proszku od 4 miesiąca.

Tak, propaganda tez, ale za zachodzie europy gdzie takiej propagandy nie
bylo, tam nastepuje rozpad rodziny. Nie pamietam dokladnie ale okolo
30% gospodardstw domowych jest jednoosobowych.

> szerokimi trasami dla czołgów na przestrzał... Nie ma już pięknej Warszawy
> sprzed wojny. Nie ma już pięknej rodziny. Takie sobie, wydawać by się
> mogło, skrajnie dalekie analogie... A skutki mamy do dziś i chyba nigdy
> ich się nie pozbędziemy, w dodatku pojawiły się nowe siły, które usiłują
> je utrwalać.

Tak, politycy ktorzy byli u wladzy z pewnoscia duzo robili zeby poczucie
jednosci,
wspolnoty, duch narodu ubić. Teraz sie tez okazuje dlaczego - 30% ludzi z
wyzszym wysztalceniem na uczelniach wspolpracowalo z SB.
Taki czlowiek nie bedzie dbal o patriotyzm, poczucie wspolnoty,
raczej bedzie sie odkgryzał oskarzajac ludzie o prymitywizm, antysemityzm
itp.

> Wiedzą też, czemu Warszawa jest tak brzydka, a do odwiedzenia Muzeum
> Powstania Warszawskiego namówiły niechętną (!) klasę/grupę, po własnych
> przeżyciach podczas jego zwiedzania z ojcem i matką...

Niechetni - tak, dzisiaj info o wygraniu przez Polske organizacji Mistrzost
Europy - i
tez gdzie-niegdzie widze niechec. Jakby Polacy chcieli sie sami zniszczyc, i
posprzatac po sobie.

Duch

200. Data: 2007-04-18 14:46:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message
> [...]

Piszesz o moim dziecku tak, jakbyś miała wiedzę na jego temat -
odwodnienie - może być chore lub zaniedbane, tu nie pomoże kasa / alimenty,
tu trzeba wiedzieć co i jak robić z dzieckiem, aby było zdrowe i zadbane,
aby rozwijało się prawidłowo. Najlepiej byłoby mu u mnie i ze mną, dobrze
byłoby też aby z matką. Ale gdyby chciała - byłaby ze mną, gdy chce pracować
lub być z innym - lepiej by dziecko było u mnie - mogę obiecać - będzie
miała pełny dostęp do niego. Ja dziecku mogę oddać resztę mojego życia -
24/24 godziny - tyle ona nigdy mu nie zapewni.

Help!!!
US Army werbuje internautów. Gry Wojenne w realu?
Dlaczego woda płynie z góry na dół ?
jestem strasznie nerwowa ;/ !
kto zechciałby mi pomóc w badaniu do pracy magisterskiej???