Stacja pogodowa jaka ?

1. Data: 2015-08-10 10:33:25

Temat: Stacja pogodowa jaka ?
Od: mirko <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
i żeby zakres temp był od -40 do + 50

Cena do ok 200 zl

2. Data: 2015-08-10 20:50:31

Temat: Re: Stacja pogodowa jaka ?
Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirko wrote:

> Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
> i żeby zakres temp był od -40 do + 50
>

> Cena do ok 200 zl

Koniecznie musi być bezprzewodowa?
Baterie marnie działają w -40 stopniach.

3. Data: 2015-08-10 22:34:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-10 20:50, obywatel Krzysztof Rudnik uprzejmie donosi:

Internety przynosisz w wiadrze?

mspanc panc pac

4. Data: 2015-08-10 22:36:22

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 22:34:35 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2015-08-10 20:50, obywatel Krzysztof Rudnik uprzejmie donosi:

> Internety przynosisz w wiadrze?

A Ty masz internety na baterie?

--
ZZ@private

5. Data: 2015-08-10 22:39:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-10 10:33, obywatel mirko uprzejmie donosi:
> Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
> i żeby zakres temp był od -40 do + 50
>

> Cena do ok 200 zl

Od zminusowanej strony zakres mniejszy, ale w Polsze jednak rzadko się
zdarzają tak moctarne zimy, w użyciu od jakichś dwóch lat, i daje radę:
http://stacje-pogody.pl/860_stacja_pogody_auriol_z31
092.html

6. Data: 2015-08-10 22:47:22

Od: marrgol <m...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2015-08-10 20:50, Krzysztof Rudnik wrote:

> Koniecznie musi być bezprzewodowa?
> Baterie marnie działają w -40 stopniach.

W czujnikach najczęściej stosowane są AA lub AAA, a litowe AA i AAA
działają doskonale.

--
mrg

7. Data: 2015-08-10 22:50:57

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Od zminusowanej strony zakres mniejszy, ale w Polsze jednak rzadko się
> zdarzają tak moctarne zimy, w użyciu od jakichś dwóch lat, i daje radę:
> [...]

Dla rozszerzenia zakresu można skorzystać z cennej rady dotyczącej baterii.
Nie działa -- znaczy się jest -40.

Jarek

--
Minus 10 w Rio
Dżuma w Santa Fe

8. Data: 2015-08-10 22:55:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-10 o 10:33, mirko pisze:
> Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne
> dane i żeby zakres temp był od -40 do + 50
>

> Cena do ok 200 zl

My mamy coś takiego
http://www.conrad.com/ce/en/product/393286/TFA-Wirel
ess-Weather-Station

Ale zimą rzeczywiście bateria w czujniku zewnętrznym szybko siada.

Ewa

9. Data: 2015-08-10 23:23:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-10 22:36, obywatel ZbyszekZ uprzejmie donosi:

Zimą fejzbuk mnie mrozi.

latem grzeje

10. Data: 2015-08-12 07:51:42

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 10:33:27 UTC+2 użytkownik mirko napisał:
> Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
> i żeby zakres temp był od -40 do + 50
>

> Cena do ok 200 zl
A jakich danych od stacji pogody potrzebujesz?
Ja od ładnych kilku lat używam urządzenia zakupionego za ok. 30 zł w Biedronce.
Działa ok, baterie raz na pół roku w czujniku zewn. wymieniam
http://produkty-z-bdr.blogspot.com/2015/01/stacja-po
godowa-z-biedronki.html

ufff jak gorąco odkurzacz nie chce się załączyć od rana
Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl