Stacja pogodowa jaka ?

21. Data: 2015-09-27 18:19:17

Temat: Re: Stacja pogodowa jaka ?
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 września 2015 17:48:35 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

> Czujniki do komputera czy telefonu są droższe od kompletnej stacji. I w
> zakupie i potem w eksploatacji.

A do czego to wifi w stacji pogodowej?

22. Data: 2015-09-27 18:27:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Kris napisał:

> A do czego to wifi w stacji pogodowej?

Do komunikacji z komputerem czy telefonem. Tańszej w zakupie i potem
w eksploatacji. Do takich wniosków doszedłem drogą dedukcji.

--
Jarek

23. Data: 2015-09-27 22:10:04

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A moze to chodzi o to ze jak ma sie komputer albo telefon to sobie mozna sprawdzic
jaka jest i z bardzo duza, na kilka godzin do przodu praktycznie stu procentowa
pewnoscia jaka bedzie pogoda. W takiej sytuacji najlepsza syper hiper z bateriami na
sto lat indywidualna stacje pogodowa mozna sobie w dupe wsadzic. Oczywiscie
sprawdzanie w necie nie wyklucza posiadania za oknem termometru za 5 zlotych.

ufff jak gorąco odkurzacz nie chce się załączyć od rana
Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl