Stała szafa - zabudowa-firma

1. Data: 2005-01-04 12:09:20

Temat: Stała szafa - zabudowa-firma
Od: "Robert" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję wykonawcy z okolic Wawy, który wykona stałą szafę jako zabudowa
małego pokoju wg projektu.

Pzdr

2. Data: 2005-01-04 15:52:04

Temat: Re: Stała szafa - zabudowa-firma
Od: "AA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.mebluj.prv.pl
robił u mnie kuchnię i zabudowywał szafę
szczerze polecam.

A.

3. Data: 2005-01-04 22:02:18

Od: "Sławek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mogę Ci zaproponować swoje usługi. Prowadzę działalność gosp. w zakresie
m.in. produkcji i montażu mebli kuchennych oraz szaf wnękowych i wszelkiego
rodzaju innych zabudów.
Jeżeli jesteś zainteresowany to proszę o kontakt.

Pozdrawiam
Sławek

4. Data: 2005-01-05 06:18:28

Od: "Robert" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek <s...@w...pl> oznajmił(a) co następuje:

> [...]
> wnękowych i wszelkiego rodzaju innych zabudów.
> Jeżeli jesteś zainteresowany to proszę o kontakt.

Witam
Jestem z Wołomina i interesuje mnie szafa stała, w małym pokoju zabudowująca
dzwi wejściowe (po obu ich bokach oraz nad).

5. Data: 2005-01-05 11:42:32

Od: "Sławek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie.
Właściwie z żadną szafą nie ma problemu, również z taką nad drzwiami. Jeżeli
prześlesz mi jakiś szkic albo dokładny opis to ja zrobię wycenę. Problemem
dla mnie może być tylko odległość - mam firmę w okolicach Piaseczna i w
zasadzie działam po lewobrzeżnej stronie Wisły, no ale wszystko jest do
załatwienia.

Pozdrawiam
Sławek

6. Data: 2005-01-05 11:57:57

Od: "Robert" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> okolicach Piaseczna i w zasadzie działam po lewobrzeżnej stronie
> Wisły, no ale wszystko jest do załatwienia.

do Wołomina daleko nie jest:) Dzisiaj później wyslę projekt

Są zmywarki szer. 35 cm?
Domy drewniane-firma z Czech???
Jaki producent mebli produkuje meble do nowocześnie urządzonych pokoji ???
Meble z kartongipsu.
mikrozarysownia (?) na plycie ceramicznej