Stare odmiany truskawek?

1. Data: 2015-06-07 19:59:43

Temat: Stare odmiany truskawek?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto wie, gdzie mogę (jesienią) kupić sadzonki starych odmian truskawek -
Murzynkę, Sengę Senganę?

Murzynki szukam już kilka lat - i ni ma.
A Senga Sengana niby jest - ale nie chodzi mi o tę "niby", co to ją obecnie
sprzedają jako SS, bez smaku i twardą jak but, tylko o tę niegdysiejszą,
sercowatą, przesmaczną, aromatyczną, prawdziwą.

Gdzie???

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

2. Data: 2015-06-08 17:19:05

Temat: Re: Stare odmiany truskawek?
Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-07 19:59, Ikselka pisze:
> Murzynkę,

No co Ty?
Teraz nie ma już Murzynek, są Afrocośtam :)
Podpytaj:
http://olx.pl/oferta/truskawki-sadzonki-starej-odmia
ny-murzynki-ostatnie-sztuki-CID757-ID5Cc2F.html
Telefon znajdziesz w pozostałych ofertach.

3. Data: 2015-06-08 18:39:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Jun 2015 17:19:05 +0200, krak napisał(a):

> No co Ty?
> Teraz nie ma już Murzynek, są Afrocośtam :)

Kij mnie to obchodzi - Murzynkę chcę i koniec ;-PPP

Dzięki, poszperam.

4. Data: 2015-06-09 08:08:59

Temat: Odp: Stare odmiany truskawek?
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" znowu jojczy:

> [...]
> sprzedają jako SS, bez smaku i twardą jak but, tylko o tę niegdysiejszą,
> sercowatą, przesmaczną, aromatyczną, prawdziwą.

Dej se dziołcha spokój! Jak kupisz w sklepie to bedzie do doopy, bo
sklepowe. Jak kupisz na targu to od hunijnego rolnika, a więc zapewne
oszusta. Znikąd nadzieji... Taki ci los wiecznych męczydoop.

5. Data: 2015-06-09 20:37:19

Temat: Re: Odp: Stare odmiany truskawek?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Jun 2015 08:08:59 +0200, Johnny napisał(a):

> [...]
> sklepowe. Jak kupisz na targu to od hunijnego rolnika, a więc zapewne
> oszusta. Znikąd nadzieji... Taki ci los wiecznych męczydoop.

A pojeżdżę po wsiach, tam, gdzie mają resztki niegdysiejszych plantacji...
--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Drzewa lub krzewy na parking