Stare stemple budowlane

1. Data: 2006-05-20 04:55:05

Temat: Stare stemple budowlane
Od: "gleba" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam natchnienia co mozna zrobic z niepotrzebnych juz stempli
budowlanych,oczywiście do ogrodu.
Zeby było to coś oryginalnego.Może macie jakieś pomysły?

2. Data: 2006-05-20 04:56:57

Temat: Re: Stare stemple budowlane
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gleba" <p...@i...pl> wrote in message
> Szukam natchnienia co mozna zrobic z niepotrzebnych juz stempli
> budowlanych,oczywiście do ogrodu.
> Zeby było to coś oryginalnego.Może macie jakieś pomysły?

Najczęściej mają nachlapane zaprawy murarskie - trzeba tarcze diamentowe do
cięcia...

3. Data: 2006-05-20 08:18:28

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gleba" napisał:
> Szukam natchnienia co mozna zrobic z niepotrzebnych juz stempli
> budowlanych,oczywiście do ogrodu.
> Zeby było to coś oryginalnego.Może macie jakieś pomysły?

Ja swoje pocielam na 50-60 cm kawalki i stosowalam zamiast rollborderow przy
podwyzszonych rabatach. Nie sa specjalnie trwale, ale skoro i tak sa na
miejscu, to mozna je wykorzystac ;)

A tradycyjnie to stemple ida do kominka po budowie. Co prawda to pewnie
sosna, wiec mocno zywiczne drewno, ale jesli nie bedziesz tylko tym palil,
to pewnie nie bedzie problemu ;)

Myslalam tez kiedys nad przerobieniem ich na bruk drewniany, ale chyba sosny
to nie jest dobry pomysl, bo jeszcze dlugo bedzie zywica wyciekala.

Mozna tez zrobic sobie ladny, na przyklad trzykomorowy kompostownik.

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

4. Data: 2006-05-20 10:06:26

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Biernacka"

> Ja swoje pocielam na 50-60 cm kawalki i stosowalam zamiast rollborderow
przy
> podwyzszonych rabatach. Nie sa specjalnie trwale, ale skoro i tak sa na
> miejscu, to mozna je wykorzystac ;)

Też tak kiedyś zrobiłam, ale szybko przegniły, prócz tego za duże
zagłębienia sie między nimi robią i trudno kosiarką podjechac, trzeba
wyrywać. I kolor mają kiepski, trzeba by choć bejcą przejechac.

--
ewa

5. Data: 2006-05-20 13:00:35

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" napisała:
> Też tak kiedyś zrobiłam, ale szybko przegniły, prócz tego za duże
> zagłębienia sie między nimi robią i trudno kosiarką podjechac, trzeba
> wyrywać. I kolor mają kiepski, trzeba by choć bejcą przejechac.

Ja z drugiej strony mam zwirowa sciezke, wiec problem kosiarki mi odpada ;)
Rzeczywiscie dosyc szybko sie psuja. A kolor to kwestia gustu - ja lubie
surowe drewno ;)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

6. Data: 2006-05-20 13:09:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> wrote in message

> [...]
> ;)
> Rzeczywiscie dosyc szybko sie psuja. A kolor to kwestia gustu - ja lubie

Osobiście miałbym materiał na ognisko.

7. Data: 2006-05-22 07:28:34

Od: "sylvia" <s...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas zostały dość fajnie wykorzystane stemple choć nieukrywam że było z tym
trochę pracy, okorowanie co niektórych, wyszlifowanie (to było najgorsze) i
na koniec zaipregnowanie a posłużyły jako konstrukcja do ławeczki bujanej,
ławeczka już była zrobiona przez najomego więc pozostało jedynie zrobienie
stelażu trzyma się już drugi rok :)

Sylwia S.

8. Data: 2006-05-22 12:05:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora