Stawianie ścianek g/k od A do Z

1. Data: 2015-10-07 11:37:45

Temat: Stawianie ścianek g/k od A do Z
Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby wskazać na www sensowny tutorial stawiania
ścianek z kartongipsu krok po kroku - z zachowaniem wszelkich reguł sztuki i
niuansów?
Chciałbym zrobić to porządnie - tak wiem, zatrudnij fachowców - niestety mam wąskie
okienko, kiedy małżonka z niemowlakiem wybędą na kilka dni z domu - i w tym terminie
nie udało mi się złapać żadnej ekipy. Stąd plan zrobienia ścianek samodzielnie.
Wszystko, co w sieci znajduję, komentowane jest dość brutalnie pod artykułami - a
może jest jakiś instruktaż, pod którym podpisało by się z czystym sumieniem 99%
rzetelnych fachowców? :-)
pablo

2. Data: 2015-10-07 17:07:34

Temat: Re: Stawianie ścianek g/k od A do Z
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 października 2015 11:37:50 UTC+2 użytkownik Pablo Eldiablo napisał:
> [...]
może jest jakiś instruktaż, pod którym podpisało by się z czystym sumieniem 99%

Zapytaj na pl.misc.budowanie.
Tam temat był wałkowany i bywają tacy co się tym zawodowo zajmowali.

3. Data: 2015-10-08 01:20:48

Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 października 2015 17:07:36 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> Zapytaj na pl.misc.budowanie.
> Tam temat był wałkowany i bywają tacy co się tym zawodowo zajmowali.

Dzięki, tak też uczyniłem.

materac nawierzchniowy
Glutek-przyglutek.
Po ile chodzi malowanie?