Stażysta - post z edukacja.szkola

1. Data: 2004-08-14 10:16:46

Temat: Stażysta - post z edukacja.szkola
Od: "Anna" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprawdopodobniej od września będę stażystką w szkole podstawowej. Mam
pytanie odnośnie pensji stażysty.
Wiem, że ten temat był już poruszany, jednak ja jestem w troche innej
sytuacji:
- ukończyłam jedne studia (III letnie kolegium teologiczne bez tytułu
licencjata - co okazało sie na III roku )
- teraz jestem w trakcie kolejnych studiów (pedagogika socjalna z terapią
społeczną - ITS, mgr będe miała w styczniu 2007) - gdy zacznę prace zacznę
też kurs kwalifikacyjny uprawniający do pracy w szkole
(opiekuńczo-wychowaczy).
Bedę wychowawcą świetlicy. Praca w wymiarze 26 godz. tygodniowo.
Jak wygląda płaca takiej osoby jak ja? :)
Pozdrawiam
Hardanna

2. Data: 2004-08-14 10:24:16

Temat: Re: Stażysta - post z edukacja.szkola
Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (opiekuńczo-wychowaczy).
> Bedę wychowawcą świetlicy. Praca w wymiarze 26 godz. tygodniowo.
> Jak wygląda płaca takiej osoby jak ja? :)

Wygląda na to, że podpadasz pod rubrykę "Pozostałe kwalifikacje" z pensją
zasadniczą 681 zł :((

--
RomanS
http://www.gimnazjum.pl/karta Karta rowerowa w szkole

Darmowy kurs rozwoju osobistego - NLP
gdzie CAE w Toruniu
Szukam informacji o First Certificate !!!
słownik ang.-pol.-ang. i ang.-ang.?
Ciekawe studia podyplomowe z Informatyki - gdzie ?