Steki z jagnieciny-jak długo smażyć

1. Data: 2004-12-18 07:53:56

Temat: Steki z jagnieciny-jak długo smażyć
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zakupiłam steki z jagnięciny nowozelandzkiej takie z kostką mniej więcej
półtoracentymetrowej grubości. Niestety nigdy nie robiłam jagnięciny w
postaci steków i nie wiem jak długo je smażyć. Czy tak krótko jak wołowine
tzn 3 min z każdej strony czy jagnięcina wymaga dłuższej obróbki. Prosze o
szybkie odpowiedzi bo steki czekają w zalewie rozmarynowej.

pozdrawiam Magda

1. Data: 2004-12-18 10:29:24

Temat: Re: Steki z jagnieciny-jak długo smażyć
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 18 décembre 2004 ŕ 08:53:56, vous écriviez :

> [...]
> tzn 3 min z każdej strony czy jagnięcina wymaga dłuższej obróbki. Prosze o
> szybkie odpowiedzi bo steki czekają w zalewie rozmarynowej.

Robi sie tak jak steki wolowe, z tym ze jagnieciny nie jada sie
*bardzo* krwistej. Mozesz wiec dorzucic 1 min. dochodzenia na malym
gazie (z kazdej strony).

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-12-18 18:12:46

Od: "laik" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tzn 3 min z każdej strony czy jagnięcina wymaga dłuższej obróbki. Prosze o
> szybkie odpowiedzi bo steki czekają w zalewie rozmarynowej.

Sposoby przyrządzania innego mięsa sa podane na stronie... może cos
znajdziesz
http://zsgkatowice.internetdsl.pl/przepisy/5/5.htm

pierniczki miękkie - jak zrobić?
frytkownica i karp