Stolnica silikonowa

31. Data: 2009-02-11 13:59:49

Temat: Re: Stolnica silikonowa
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 13:32, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Starczy Tytan - polać, poczekać, wyszorować, spłukać :-)- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Lesze jednak moje rozwiązanie - świeci się jak psu jajca...

32. Data: 2009-02-11 15:05:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Feb 2009 05:59:49 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Lesze jednak moje rozwiązanie - świeci się jak psu jajca...

Mam bardzo "kamienistą" wodę. Tylko Tytan poradzi.

33. Data: 2009-02-12 13:53:30

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Lepszy Metal Cleaner lub Chrom and Glas Amway'a.

Amway ssie. Dobre dla debili podatnych na manipulację sekty.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

34. Data: 2009-02-12 17:40:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>

> Amway ssie. Dobre dla debili podatnych na manipulację sekty.

He he, że też są chętni do sekty - ja kupowałem środki - dobre lub nawet
najlepsze na rynku, a przynajmniej z gwarancją skuteczności...

Omega-3
OBIAD (BEZ ZUPY)...
KOMBUCHA
Szybkowar