Stosowalyscie plastry antykoncepcyjne ?

1. Data: 2007-05-17 10:02:16

Temat: Stosowalyscie plastry antykoncepcyjne ?
Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ktos polecil mi zamiast hormonalnych tabletek antykoncepcyjnych
Plastry Evra.
Czy ktoras z was stosowala plastry anty?
Jakie macie dosiwadczenia z tego typu metoda antykoncepcji?
Podobno ma mniej skutkow ubocznych niz doustne tabletki
Dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie

2. Data: 2007-05-22 08:08:53

Temat: Re: Stosowalyscie plastry antykoncepcyjne ?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 12:02, Akryl <a...@o...pl> wrote:
> [...]
> Jakie macie dosiwadczenia z tego typu metoda antykoncepcji?
> Podobno ma mniej skutkow ubocznych niz doustne tabletki

Moja dziewczyna też się skusiła, miało być tak dobrze, wytrzymała dwa
miesiące. Czuła się dużo gorzej niż po tabletkach. Znajoma farmaceutka
powiedziałą nam później że plastry są gorzej tolerowane przez kobiety,
mają też wiekszą dawkę hormonów i wbrew reklamom bardziej obciążają
wątrobę. Jedyny plus to że plastra ciężko zapomnieć.

jak mierzyc cisnienie
Urolog poszukiwany - lubuskie
Tabletki anty po ktorych sie nie tyje - HELP :(
Wyciete dziaslo miedzy zebami - czym plukac
Jaka profilaktyka przy RZS?