Stożek rogówki

1. Data: 2003-10-22 08:08:37

Temat: Stożek rogówki
Od: "Anna Skoczylas" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy ktoś mogłby mi polecić dobry ośrodek (najlepiej w Warszawie)
okulistyczny gdzie leczą stożek rogówki?

Mój brat jest już po dwóch zabiegach nacinania w Katowicach, ale niestety
widzi coraz gorzej. Nosił przez jakiś czas twradą soczewkę, ale była źle
dopasowana i poprostu mu wypadła.
Jeżeli ktoś ma jiekolowiek informację, to bardzo proszę o pomoc.
Anka

2. Data: 2003-10-22 11:46:41

Temat: Re: Stożek rogówki
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Skoczylas" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy ktoś mogłby mi polecić dobry ośrodek (najlepiej w Warszawie)
> okulistyczny gdzie leczą stożek rogówki?

http://www.soczewki.infocentrum.com/spis.html

I tradycyjnie zapraszam na swoja strone - byc moze nzjadziesz cos wiecej
(nie obiecuje):
http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz/?x=ulubione/in
dex.php

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

!!!okropny bol glowy CD. ZATOKI??
naczynka i stres
grzybica stóp, paznokci
Re: prośba o analizę przypadku
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...