Stres i gorączka

1. Data: 2009-07-05 17:02:04

Temat: Stres i gorączka
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i pojechała na kolonie. Jakoś to przeżyliśmy.
Czy zdarza się Waszym dzieciom dostawać gorączki w związku ze stresem?

fut na starsze

*Habeck*
- Schutzbach

2. Data: 2009-07-05 18:05:02

Temat: Re: Stres i gorączka
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> tak oto plecie:

> No i pojechała na kolonie. Jakoś to przeżyliśmy.
> Czy zdarza się Waszym dzieciom dostawać gorączki w związku ze stresem?

Nie tylko dzieciom.

Qra

3. Data: 2009-07-05 18:58:09

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1wz721v4ljc71.dlg@habeck.pl...
> Czy zdarza się Waszym dzieciom dostawać gorączki w związku ze stresem?

Naszym dzieciom - nie. Ale medycyna i psychologia zna takie przypadki. ;-)
Wrazliwca masz i tyle.
Iwona

4. Data: 2009-07-05 19:43:32

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.07.2009, o godzinie 20.58.09, na pl.soc.dzieci.starsze, Marchewka
napisał(a):

> Naszym dzieciom - nie. Ale medycyna i psychologia zna takie przypadki. ;-)
> Wrazliwca masz i tyle.

Cholera... żebyś wiedziała. 40st potrafi dostać bo ma występ następnego
dnia w przedszkolu (oczywiście idzie, oczywiście okazuje się, że to
najlepsza rola była, oczywiście po drodze okazuje się, że ktoś tam nie
przychodzi i ona odgrywa dwie role na raz...), a potem następnego dnia jej
mija jak ręką odjął. Co najśmieszniejsze przy 38-39 zachowuje się tak,
jakby gorączki nie miała. Powyżej 39 chce spać i prosi o "pieluszkowanie"
(czyli mokra pieluszka na głowę). Bez panadolu przeżyć się nie da... :(

*Habeck*
- Schutzbach

5. Data: 2009-07-05 19:44:11

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.07.2009, o godzinie 20.05.02, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Nie tylko dzieciom.

Znasz kogoś? Myślałem, że to hipohondryzm albo coś w ten deseń, ale żeby
umysł aż tak kontrolował ciało? :)

*Habeck*
- Schutzbach

6. Data: 2009-07-06 06:45:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> tak oto plecie:

> Znasz kogoś? Myślałem, że to hipohondryzm albo coś w ten deseń, ale żeby
> umysł aż tak kontrolował ciało? :)

Znam. To nie hipoCHondryzm, to po prostu zwykła reakcja organizmu. Przecież
koniaczkiem sobie nie odreaguje.

Qra

7. Data: 2009-07-06 06:46:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakby gorączki nie miała. Powyżej 39 chce spać i prosi o "pieluszkowanie"
> (czyli mokra pieluszka na głowę). Bez panadolu przeżyć się nie da... :(

Sama woła o ten panadol? Jeśli tak - lekomanka Ci rośnie.

Qra, bóle głowy u Starszej leczył znakomicie rutinoscorbin

8. Data: 2009-07-06 07:31:10

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:p1hjyuu7jka8.dlg@habeck.pl...
> 40st potrafi dostać bo ma występ następnego
> dnia w przedszkolu

Czyli, ze to sie czesciej zdarza... Skonsultowalabym to jednak z jakims
specjalista.
A co do prowokowania organizmu, to umysl dziecka potrafi rozne rzeczy
wyprodukowac. Np. wymioty - zeby zwrocic uwage rodzicow.
W ogole umysl potrafi duzo wyprodukowac. ;-)
Iwona

9. Data: 2009-07-06 07:41:39

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.07.2009, o godzinie 08.45.43, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Znam. To nie hipoCHondryzm,

Czepiasz się!

> to po prostu zwykła reakcja organizmu. Przecież
> koniaczkiem sobie nie odreaguje.

Jak zwykła, jak ja tak nie mam! :)

*Habeck*
- Schutzbach

10. Data: 2009-07-06 07:42:44

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.07.2009, o godzinie 08.46.58, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Sama woła o ten panadol? Jeśli tak - lekomanka Ci rośnie.

Nie. Ale nie dać przy temperaturze ponad 40st to prosić się o maszynkę do
gotowania jajek.

> Qra, bóle głowy u Starszej leczył znakomicie rutinoscorbin

Sprawdzi się jak z kolonii wróci.

*Habeck*
- Schutzbach

Re: Pomóżcie - co to za gra